• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Inte en PO till???

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Ja, men precis. Så jag fick ögonen för och köpte just den. För mig passar de bättre att det inte är massa Bondlullul på själva klockan. Men utan filmen hade jag nog inte sett den. Tycker det är konstigt att de inte använt det mer som reklam. Enda Omegareklamen med Skyfall är ju just den PO du nu köpt....

Japp, den vanliga PO:n bär han ju dessutom också samt att det ryktades lite om nån Liquid metall som användes i stuntscener
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Ja, men precis. Så jag fick ögonen för och köpte just den. För mig passar de bättre att det inte är massa Bondlullul på själva klockan. Men utan filmen hade jag nog inte sett den. Tycker det är konstigt att de inte använt det mer som reklam. Enda Omegareklamen med Skyfall är ju just den PO du nu köpt....

Jag gillart när det är lite lull...tycker inte det är för mkt på denna utan tvärtom så blir tavlan mer levande. Men jag får nog anses hyfsat subjektivt jävig i detta :D
 

CLT

Rolex
Gillar tavlan! Men stör mig lite på 007 loggan... Fast med så snygg tavla kan man leva med det mesta. Grattis!
 
Ok. Spännade! Bjussar du på en bild på din? ;)
Kan jag göra, äldre stillbilder dock. Fick vandra vidare mot nya äventyr.

image.jpg

image.jpg
 
Topp