Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej!
Är inne på forumet ofta och skulle därför vilja stänga av den inställning som gör att jag får email när någon konverserar med mig. Hur gör jag?
Tack!Här finns den inställningen:
https://klocksnack.se/account/contact-details
Du klickar på länken.Tack!
Hur når man denna sida via en iphone? Hittar inte den på min profilsida
Det förstod jag. Men om man vill göra det utan att klicka på länken, hur gör man då?Du klickar på länken.
![]()
Det förstod jag. Men om man vill göra det utan att klicka på länken, hur gör man då?
Om jag nu skulle vilja ändra tillbaka någon gång blir lättare om jag gör det själv isf att leta efter en länk någonstans i en gammal tråd, eller hur?
Hjälp mig förstå varför man inte skulle vilja klicka på lånken. Mest bara nyfiken.
If you say so.Om jag nu skulle vilja ändra tillbaka någon gång blir lättare om jag gör det själv isf att leta efter en länk någonstans i en gammal tråd, eller hur?