• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Inte fan var cliffhangers poppis... Paketöppning 2

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

ranepaj

Omega
God kväll! Då förra tråden blev låst pga. uteblivna bilder inom vad som anses vara rimlig tid tar jag vid här. Skäms du inte? Jo lite faktiskt.

Nåja! Efter att min Oris BC4 Retrograde Day började kännas lite tråkig bestämde jag mig för att flippa, nåt som jag svor att jag aldrig skulle göra när jag köpte den ett år tidigare. Orisen var min första riktiga klocka och tanken var att den skulle förbli den enda. Vi vet ju alla att det är så det börjar; klockträsket.

Efter försäljningen till en annan mycket trevlig KSare började jag leta febrilt efter nåt nytt, jag tänkte att jag skulle kunna lägga 20000 utan att känna att jag förköpt mig. Det funkade ju också halvbra. Jag låter bilderna tala för sig själva!
IMAG1158.jpg
IMAG1159.jpg
IMAG1161.jpg
IMAG1162.jpg
IMAG1163.jpg
 

Ministern

Founder
2-Faktor
God kväll! Då förra tråden blev låst pga. uteblivna bilder inom vad som anses vara rimlig tid tar jag vid här. Skäms du inte? Jo lite faktiskt.

Nåja! Efter att min Oris BC4 Retrograde Day började kännas lite tråkig bestämde jag mig för att flippa, nåt som jag svor att jag aldrig skulle göra när jag köpte den ett år tidigare. Orisen var min första riktiga klocka och tanken var att den skulle förbli den enda. Vi vet ju alla att det är så det börjar; klockträsket.

Efter försäljningen till en annan mycket trevlig KSare började jag leta febrilt efter nåt nytt, jag tänkte att jag skulle kunna lägga 20000 utan att känna att jag förköpt mig. Det funkade ju också halvbra. Jag låter bilderna tala för sig själva!
IMAG1158.jpg
IMAG1159.jpg
IMAG1161.jpg
IMAG1162.jpg
IMAG1163.jpg

Men vad fan, du följer ju fortfarande inte reglerna. Tråd låses.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp