• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Internationella kändisars klockor

Bruce bär fortfarande den vintage Heuer Autavia han burit så många gånger genom åren.

IMG_2991.jpeg
Ingen klocka på Morello? En G-Shock hade passat bra tror jag.

Bruce bär fortfarande den vintage Heuer Autavia han burit så många gånger genom åren.

IMG_2991.jpeg
Den där bilden är inte ny, gissar att den är från nyinspelningen av ghost of tom joad-tiden när de spelade mycket ihop, 2013-2014. (I samband med skivan high hopes)

Han har inte haft soul patch sen dess tror jag och han är bra mycket gråare i håret nuförtiden.

Ser nog upp till honom lite ohälsosamt mycket, har sett honom 15 gånger live.

Senast ändrad:
Den där bilden är inte ny, gissar att den är från nyinspelningen av ghost of tom joad-tiden när de spelade mycket ihop, 2013-2014. (I samband med skivan high hopes)

Han har inte haft soul patch sen dess tror jag och han är bra mycket gråare i håret nuförtiden.

Ser nog upp till honom lite ohälsosamt mycket, har sett honom 15 gånger live.
Sant! Man vet att man börjar bli gammal när 2014 känns som alldeles nyss. 😁

Dock så noterade jag att han bar den även i dokumentären Letter to You och den är ju nyare. Oavsett vilket så tycker jag att en vintage Heuer är ett ofantligt mycket roligare val än bara ännu en ny Rolex .

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp