• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Intervju med Archieluxury

M021

Rolex
2-Faktor
Inte alla bestick i lådan så att sägs, hästarna har rymt ur hagen.. Suttit och lyssnat på hans klipp på jobbet, om någon letade efter tomten så har vi honom hög personlighet med drygt 4k Youtube klipp
 

UNO

Panerai
"Självklart! Jag är ju semi-kändis nu när jag har blivit dissad av en "youtube-kändis""

Hade du en gång tidigare skrivit en längre text, ritat en gubbe eller spelat teater efter gymnasiet hade du haft Morgonsoffan och Kulturnyheterna framför dig.
 

aleksi

Omega
Hmm du kunde bjudit lite av dig själv och låtit han recorda osv. Men om du sa innan vad som var dealen så borde väl han förstått också. Kanske blev en liten kulturkrock, att han tyckte du va lite tråkig att du inte bjöd på dig själv.
 

TheBear

Omega
2-Faktor
Vilken pajas :rolleyes: Hade han haft den attityden direkt när du la fram att du inte ville bli filmad och inspelad så hade jag kanske kunnat respektera honom.
 
Hahah, riktigt rolig film och kul med en intervju...You nasty fucker!!! Någon som vet hur han har råd med sina klockor? Han kan väl inte dra in så mycket pengar på sin kanal.
 
Topp