• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Intervju med Mr Shuji Takahashi (SEIKO)

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Mr Shuji Takahashi är sedan första april 2017
President, Chief Operating Officer and Chief Marketing Officer. Med andra ord är han den som är ytterst ansvarig för SEIKO.

Hoppas ni kan ha överseende med min engelska då jag var lite halvt nervös under intervjun, dock mest för att jag tyckte det var så sjukt roligt. Jag glömde till och med att nämna att 2019 även är ett "kvartsår". :)

Snabb analys:
GS kommer utöka med komplikationer och fler "stilar". Jag förutspår att 2019 blir ett fantastiskt år (kvarts: 1969-2019, chrono: 1969-2019, springdrive 1999-2019)

(Fullständig resedagbok finns här).
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Mäktigt!! Det där får bli kvällslyssning. Snyggt uppstyrt och kul att han blev så imponerad av dina kunskaper om Seiko :) (hoppade lite i videon för att se om det var något filmat på er två)
 

Sorubim

Audemars
balenod_small.gif
 

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Intressanta frågor och mäktigt att höra svaren ifrån högsta posten inom Seiko, mäktigt. Tack :)
 

Essen

Omega
Fantastiskt! Otroligt kul att vi får ta del av dina upplevelser och höra svaren direkt från källan:) Tack för att du förgyller detta forum!
 

Defiant

Omega
2-Faktor
Ser fram emot att lyssna in ikväll, tack för att du delar!
Edit: Nu lyssnat, strålande genomfört och väldigt intressant!
 
Senast ändrad:
Topp