Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja förutom att man tycker det är kul och att man vill vara unik man man undra? Skulle kunna tänka mig att slipa ned kronskydden och om jag stört mig på klossigheten skulle jag kunnat fixa bandhornen. Men fakepatina? Och är det en röd triangel på vridringsinlägget?Varför gör man det?
Ja förutom att man tycker det är kul och att man vill vara unik man man undra? Skulle kunna tänka mig att slipa ned kronskydden och om jag stört mig på klossigheten skulle jag kunnat fixa bandhornen. Men fakepatina? Och är det en röd triangel på vridringsinlägget?
Det känns lite "jag-är-trendig-och-bär-bara-vintage-och-har-tillräckligt-med-deg-för-att-fucka-upp-nya-klockor"
Vilket ju iofs är rätt ballt. Bättre än alla fula pro-hunters, bamford etc.
Direkt stulen från finGTGn nedan. Inget slafsjobb men vet inte riktigt vad jag tycker...
Edit; såg nu att den redan var kommenterad. Jobbigt att hålla koll nu när Americas Cup sänds live.
![]()
Ja förutom att man tycker det är kul och att man vill vara unik man man undra? Skulle kunna tänka mig att slipa ned kronskydden och om jag stört mig på klossigheten skulle jag kunnat fixa bandhornen. Men fakepatina? Och är det en röd triangel på vridringsinlägget?
Tycker detta ingrepp är rätt mycket trevligare. Sedan gillar jag iofs kraftiga bandhorn.Finns en tråd på TRF där någon i phillipinerna har slipat ner banhornen på en GMTIIC...någon kanske kan hitta tråden?
Är det ingen lumeplupp??Direkt stulen från finGTGn nedan. Inget slafsjobb men vet inte riktigt vad jag tycker...
Edit; såg nu att den redan var kommenterad. Jobbigt att hålla koll nu när Americas Cup sänds live.
![]()
Är det ingen lumeplupp??
OK!De första big crown-subbarna hade inte det.