• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Intresse för klockor och att stöjda Barncancerfonden?

Plaza Watch

Breitling
Hej,

Jag forwardade all feedback till vår IT-ansvarig idag. I alla andra kampanjer vi har kört så har ett mail gått ut automatiskt, oklart varför det inte gör det nu.

Ber om ursäkt till alla i tråden som inte fått mail, vi jobbar på lösning!
 

Johanw

Cartier
Men om man man inte fått bekräftelsemail, hur vet man om det funkat? Eller kom er IT försöka skicka om? Bara så man inte beställer en gång till och blir dubbelt.
 

nissehult

Patek
2-Faktor
Men om man man inte fått bekräftelsemail, hur vet man om det funkat? Eller kom er IT försöka skicka om? Bara så man inte beställer en gång till och blir dubbelt.
Jag som gjorde direkbetalning fick en bekräftelsesida med medlemsnummer, samt att betalningen syns på kontot. Detta trots att något mail inte har emottagits.

Så bekräftelsesidan kanske bekräftar?
 

Plaza Watch

Breitling
Men om man man inte fått bekräftelsemail, hur vet man om det funkat? Eller kom er IT försöka skicka om? Bara så man inte beställer en gång till och blir dubbelt.


Det är det vi försöker reda ut. Av vad vi ser nu är alla registrerade som registrerat sig bara att det inte gått ut något bekräftelsemail. Så registrera inte två gånger :)
 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Har idag skickat ut band till er som betalat, riktigt kul! :)
image.jpg
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Fick band idag.

Därmed också beställt tidningen.

No brainer iom. stödet till BCF.

Hoppas på kvalitet och roliga nummer framöver!
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Grymt bra initiativ - beställt! Dock finns det en sak som faktiskt retar mig med alla såna här erbjudanden; att när det du tecknat dig för är över övergår det i en tillsvidareprenumeration. Jag skulle bra mycket hellre göra det aktiva valet att fortsätta istället för att riskera få nummer jag glömt avbeställa. Förstår såklart varför man gör såhär men i samband med en kampanj som bara vill gott borde man inte "bestraffas" för att man glömt säga upp eller avboka. Bara min inspark. Hursomhelst är det ett berömvärt initiativ!
 
Topp