• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Intresse för klockor och att stöjda Barncancerfonden?

galácticon

Patek
2-Faktor
Fick hem tidningen idag. Först var anledningen till att det tog tid att Plaza Uomo också skulle "kastas in" (den fick jag iaf inte) och sen att tryckeriet strulade. Märkligt.

Tyvärr måste jag säga att jag tycker att detta inte skötts särskilt bra. Det är ett väldigt bra initiativ men om man vill skaffa sig fler prenumeranter bör man nog hålla det man säger. Jag är ytterst tveksam till en fortsatt prenumeration. Tyvärr.

Lägger hellre hela summan på Barncancerfonden nästa gång.
 

Joseph

Cartier
Fick hem tidningen idag. Först var anledningen till att det tog tid att Plaza Uomo också skulle "kastas in" (den fick jag iaf inte) och sen att tryckeriet strulade. Märkligt.

Tyvärr måste jag säga att jag tycker att detta inte skötts särskilt bra. Det är ett väldigt bra initiativ men om man vill skaffa sig fler prenumeranter bör man nog hålla det man säger. Jag är ytterst tveksam till en fortsatt prenumeration. Tyvärr.

Lägger hellre hela summan på Barncancerfonden nästa gång.
Nu när du sa nämner Plaza Uomo, jag fick inte heller någon. Även om jag gillade tidningen ställer jag mig tveksam till om jag kommer att fortsätta prenumerationen.
 

card

Panerai
2-Faktor
Har ej fått. Känns rätt tråkigt när man beställt och sett fram emot något... Känns tyvärr inte som denna prenumeration kommer gå vidare för min del...
 

Plaza Watch

Breitling
Allmänt meddelande: Vi på Plaza Watch vill be om ursäkt för att tidningen blivit sen. Det har varit utom vår kontroll då tryckeriet blivit sena med tidningen, dock ingen ursäkt för vi vet att alla som tecknar en prenumeration vill ha tidningen i tid.

Några klargöranden:

- Alla tidningar är skickade till prenumeranter förra veckan
- Alla som tecknat skall få både Plaza Watch Scandinavia och Plaza Uomo
- Vi redovisar insamlingen så fort alla betalt sin faktura
- Några frågor? Maila [email protected]e

Trevlig helg!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Då håller jag tummarna för att det dimper ner lite läsvärt i nästa vecka då.
Plaza Watch Om man behöver kontakta er kundtjänst, ska man referera till någon speciell kampanj då eller?
 

R0B

Panerai
Detta hade jag nästan glömt bort.. Shit vad segt, jag vill minnas att den skulle komma i april? Aja, bara vänta och se om det dyker upp ngt!
 

nissehult

Patek
2-Faktor
FYI: Jag betalade direkt (ej faktura), fick perlonet på utsatt tid, PW kom mitten/slutet av förra veckan. PU kom idag. Tänkte bläddra i dom på flyget nästa vecka.

Lite utdragen process, men BCF vinner i längden.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hej,

Maila [email protected] om ni har några frågor tex att tidningen inte kommit. Som nämnts innan är alla tidningar skickade till alla som tecknade dealen, har den inte anlänt så skickar vi givetvis en ny snarast.

Ping: konkas, par401 och RicVin


Hej igen. Kollade precis brevlådan. Ingen tidning idag heller. När vi kontaktar er kundtjänst hur talar vi om att det är just denna kampanj?
Mvh
Richard
 
Hej,

Har heller inte fått varken tidning eller något annat, betalde som mång andra direkt vid tecknande.

Jag mailade precis till Plaza via mail ovan.

Hoppas på smidig hantering.

/N
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hej,

Skriv gärna "Plaza Watch Klocksnack" i ämnesraden :)

/Plaza Watch

Hej
Fick detta svar på mailen idag.
Hej Richard,

Beroende på vilken postleverantör det är som levererar din tidning kan det ta lite olika lång tid innan tidningen levereras. Bring t.ex. levererar post endast var tredje dag.

Jag rekommenderar dig att vänta någon dag till på tidningen och sedan återkomma ifall tidningen inte dyker upp så får vi lägga ett ärende hos postleverantören för att ta reda på varför tidningen inte levererats. Jag ser nämligen att tidningen har sänts ut från tryckeriet.

Ha en fin dag!

Med Vänlig Hälsning
[email protected]

Plaza Publishing Group
Tel 08-50 11 88 00
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Plaza Watch
Färsk uppdatering. Bringbilen var precis här. Ingen tidning med nu heller.
Har mailat Er kundtjänst med besked att börja efterforska alternativt skicka en ny tidning.
 
Topp