• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Intresse för klockor och att stöjda Barncancerfonden?

par

Patek
2-Faktor
Hej
Fick detta svar på mailen idag.
Hej Richard,

Beroende på vilken postleverantör det är som levererar din tidning kan det ta lite olika lång tid innan tidningen levereras. Bring t.ex. levererar post endast var tredje dag.

Jag rekommenderar dig att vänta någon dag till på tidningen och sedan återkomma ifall tidningen inte dyker upp så får vi lägga ett ärende hos postleverantören för att ta reda på varför tidningen inte levererats. Jag ser nämligen att tidningen har sänts ut från tryckeriet.

Ha en fin dag!

Med Vänlig Hälsning
[email protected]

Plaza Publishing Group
Tel 08-50 11 88 00


Jag fick exakt samma svar....
 

Dixie

Audemars
2-Faktor
Jag har bara haft strul med min prenumeration sedan den tecknades. Fått ett nr på 1.5år och det va för att jag påminde. Har fått lite plåster på såret med förlängd prenumerationstid men det hjälper ju inte om det inte kommer några tidningar...
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Det är trist när det blir så här. Ett mycket berömvärt initiativ men nästa gång kommer jag att skänka hela summan till BCF direkt istället... Inte någon strålande reklam för Plaza Watch direkt.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Efter att jag meddelat att ingen tidning kom med Bring idag så fick jag detta svar..

Hej Richard,

Vi sänder givetvis ut ett nytt exemplar till dig!

Ha en fin dag!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Plaza Watch nu är den på plats! Tack så mycket!
Tror ju dock denna skickats från er kundtjänst och inte i den ordinarie sändningen?!
image.jpg
 

Adro

Panerai
2-Faktor
Jag har fortfarande inte fått någon tidning och plaza har slutat svara på mail. Vad gör man? Ska man skita i det, handlar trots allt bara om nån hundring. Tråkigt och dåligt agerande av plaza
 
Samma sak här.. Ingen tidning, valde faktura så ingen större skada skedd förutom att jag ville ha tidningen och givetvis att donationen till BCF skulle in, kompenserar bortfallet till BCF med en insättning.
 

demondave

Rolex
Ingen tidning heller. Fick ett nummer som kompensation innan BCF-grejen, men det är också det enda som kommit. Det är väl ett par år sedan första beställningen vid det här laget..

Pinsamt!
 

Plaza Watch

Breitling
Hej,

Vi har skickat ut tidning löpande till alla som kontaktat kundtjänst eller vår profil här. Har även haft "uppsökande" kontakt med prenumeranter för att se att alla fått sin tidning. Om någon mot alla förmodan inte kontaktat oss och inte fått en tidning - vänligen inboxa oss här så ordnar vi självklart det direkt.

/Plaza Watch
 

k0nkas

Audemars
2-Faktor
Till er som precis som jag inte orkar strula med detta, tänk på att fakturan skickades tillsammans med den "försvunna" tidningen så för att undvika en betalningspåminnelse måste ni kontakta Plaza ytterligare en gång.
 

Plaza Watch

Breitling
Till er som precis som jag inte orkar strula med detta, tänk på att fakturan skickades tillsammans med den "försvunna" tidningen så för att undvika en betalningspåminnelse måste ni kontakta Plaza ytterligare en gång.

Hej, vi skickar inte fakturor till indrivning för den här dealen så det är inget man behöver oroa sig för.

@Plaza Watch
Vad är detta? Inte fått tidning på ett par år, är det såhär det går till? Hur kan ni ens gå runt

Hej, har varit i kontakt med användaren som fått hjälp. Om man har problem med sin prenumeration får man gärna inboxa mig.
 
Har fortfarande inte fått några tidningar! Trots ett par PM där man lovar att skicka.....
Detta börjar bli pinsamt för Plaza, att man inte sköter detta snyggare är helt otroligt. Det var för en god sak, absolut, men någon fortsättning på prenumeration blir det inte!

Trist.
/N
 

joh.jonsson

Panerai
inte heller fått, och jag fick maila 2ggr redan när jag beställde för att det va nå strul. så jag gav upp. tråkigt! en kalasbra ide annars!
 

demondave

Rolex
Ingenting här heller, trots PM-kontakt från PW och löften efter senaste gnället. För min del skippar jag tidningen nu, dessvärre.
 
C

China

Guest
Skamligt att gå ut med ett erbjudande till forumets medlemmar och inte kunna fullfölja. :(
 

demondave

Rolex
Skamligt att gå ut med ett erbjudande till forumets medlemmar och inte kunna fullfölja. :(

Strulet började långt innan kampanjen tyvärr, så inte kundtillströmningen till följd av som verkar vara direkt orsak. Synd, jag gillar verkligen tanken på ett svenskt klockmagasin och forum/BCF-kopplingen.
 
Topp