• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Anonimo Epurato Passaround

Vilken modellserie?

  • Epturato

    Röster: 22 42.3%
  • Epturato Bronze

    Röster: 7 13.5%
  • Epturato DLC

    Röster: 2 3.8%
  • Militare

    Röster: 2 3.8%
  • Militare Classic

    Röster: 1 1.9%
  • Militare Classic Bronze

    Röster: 3 5.8%
  • Militare Classic DLC

    Röster: 0 0.0%
  • Nautilo

    Röster: 3 5.8%
  • Nautilo Bronze

    Röster: 12 23.1%
  • Nautilo DLC

    Röster: 0 0.0%

  • Totala väljare
    52
  • Enkät stängd .

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Då är det dags igen :)

@ERIKSON URHANDEL har erbjudit en rabatt på 40% vid en anonimo-passaround om någon kunde styra upp den. Med tanke på att jag hållit i passarounds innan tog jag mig an det uppdraget.

Detta blir inte en helt vanlig intressetråd, vilken klocka det blir vet vi inte ännu Utan jag tänker så här:

1. Rösta på vilken modellserie ni vill ha/se passaround på. (Vilken färg på urtavla osv röstar vi senare, privat om, priset är ju detsamma) Är ni säkra på att ni vill vara med på en anonimo passaround utan att veta vilken klocka det blir kan ni även anmäla intresse genom att posta i tråden / pm:a mig.

2. När omröstningen är klar kan ni andra som inte var säkra på att ni ville vara med anmäla ert intresse.

Jag tänker mig en 15-25 deltagare (vad det blir exakt enas vi om vid senare tillfälle)

Det är först till kvarn som gäller.

Regler för passaround:
Varje deltagare har klockan i en vecka vardera. Sedan skall klockan skickas vidare, med försäkrad post alternativt lämnas över F2F vid överenskommelse.
Varje deltagare skall posta minst ett inlägg med bild samt lite tankar om klockan, annars riskerar man att förlora sin lott.
När samtliga deltagare testat klockan lottas den ut på ett säkert sätt och skickas till vinnaren.
Jag har rätt att neka plats till medlemmar med få inlägg/good guy inlägg.

Priset för deltagarna blir ju beroende av vilken klocka vi väljer, samt hur många deltagare vi är.

Länk till Anonimo hos Eriksons Ur: https://www.eriksonurhandel.se/anonimo/

Tack igen till @ERIKSON URHANDEL

LISTA
@Azaz
@Mw79
@mårt
@CasualBum
@Magnusen
@Exekys
@oddface
@meo_swe
@DB15
@Moorflax
@zzaphod
@MrRolex
@Jonaz
@Defiant
@theargonaut
@PANI
@Kai
@dalle
@DRW
@JPSwe
@Emil4

Turordning
Azaz
Exekys
Oddface
DB15
DRW
Mw79
Mårt
Meo_swe
Magnusen
theargonaut
PANI
Emil4
JPSwe
Dalle
Zzaphod
Jonaz
Defiant
Kai
CasualBum
MrRolex
Moorflax
 
Senast ändrad:

Azaz

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Då är det dags igen :)

@ERIKSON URHANDEL har erbjudit en rabatt på 40% vid en anonimo-passaround om någon kunde styra upp den. Med tanke på att jag hållt i passarounds innan tog jag mig an det uppdraget.

Detta blir inte en helt vanlig intressetråd, vilken klocka det blir vet vi inte ännu Utan jag tänker så här:
1. Rösta på vilken modellserie ni vill ha passaround på. (Vilken färg på urtavla osv röstar vi senare om, priset är ju detsamma) Är ni säkra på att ni vill vara med på en anonimo passaround kan ni även anmäla intresse genom att posta i tråden / pm:a mig.

2. När omröstningen är klar kan ni andra som inte var säkra på att ni ville vara med anmäla ert intresse.

Jag tänker mig en 15-25 deltagare (vad det blir exakt enas vi om vid senare tillfälle)

Det är först till kvarn som gäller.

Regler för passaround:
Varje deltagare har klockan i en vecka vardera. Sedan skall klockan skickas vidare, med försäkrad post alternativt lämnas över F2F vid överenskommelse.
Varje deltagare skall posta minst ett inlägg med bild samt lite tankar om klockan, annars riskerar man att förlora sin lott.
När samtliga deltagare testat klockan lottas den ut på ett säkert sätt och skickas till vinnaren.

Länk till anonimo hos Eriksons Ur: https://www.eriksonurhandel.se/anonimo/

Tack igen till @ERIKSON URHANDEL
Såklart är jag med!
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Omröstningen slutar på Torsdag kväll (6/12 23:59)

Sedan är det fritt fram att anmäla intresse om modellen faller dig i smaken. Du kan givetvis anmäla ditt intresse även nu för att få en garanterad plats.
 

Ontrackpiraten

Rolex
2-Faktor
Härligt! Jag är med.
Nautilo Bronze!
Och bra att vi lottar ut den. Jag skriver och fotar gärna men mina bilder blir sällan fenomenala.
Men nu har även jag en chans.

 
Senast ändrad:

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Har gillat de inlägg som visat intresse för att bekräfta att ni är med på min lista :) Gäller även framtida intressenter.
 

Exekys

Cartier
Jag är också gärna på. Epuarto DLC alt Epurato Bronze (anthtacite/grteen spelar ingen roll, båda är snygga) får min röst men jag är med oavsett vad det blir. Har aldrig haft en Anonimo men alltid varit riktigt nyfiken på dem.
 

oddface

Panerai
2-Faktor
Jag är gärna på om man får.
Är redan ennebi-frälst, så man måste ju nästan kika vad andra sidan av paneraiavkomman har att komma med :)
 

NickG

Cartier
Jag är med!
Vilken modell som helst, aldrig testat Anonimo.
Imponerande med allt engagemang kring passaroundsen, riktigt bra jobbat @TobiasD
 
Senast ändrad:
Topp