• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Intresseanmälan Passaround - Nya Longines HydroConquest Ceramic

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Tjena KS!

Känner att det är dags för en passaround :) Nya Longines HydroConquest med keramisk bezel släpptes ju förra året, och verkar vara väldans mycket klocka för pengarna.
Detta är en intresseanmälningstråd. Det blir endast en passaround om tillräckligt med intresse visas.

20 deltagare, 590kr/person

Regler:
Varje deltagare testar klockan i en vecka från det att den hämtats ut på posten. Deltagarna skickar sedan vidare klockan till näste person på listan.
Under denna passarounden kommer vi ha det som regel att varje deltagare ska skriva MINST ett inlägg om klockan, vad man tycker om den och vad man gjort med den. Annars riskerar man att bli utesluten från utlottningen. Lite aktivitet måste det ju vara i tråden :)
Jag förbehåller mig rätten att neka plats för medlemmar med få inlägg och good guy rekommendationer.


Anmälan sker genom att skriva att man är med i tråden, eller skicka ett PM till mig. Det är först till kvarn som gäller.

Vi kommer att ha passaround på modellen som är i 41mm storlek och med länk, färg bestämmer deltagarna sedan. Det kan alltså efter röstning bli vilken färg som helst, alltså svart, grå eller blå.

Jag kommer inte att ha en lottplats i passarounden då jag vunnit en passaround innan, det är tillräckligt för mig :) Utan jag anordnar endast den. Klockan skickas först hem till mig, jag sparar lådan, certet och kvittot. Efter siste man testat klockan skickar denne klockan tillbaka till mig där den återförenas med sina tillbehör för att sedan lottas ut till en lycklig vinnare.

Longines Hemsida: https://www.longines.com/watches/hydroconquest/l3-781-4-96-6
Longines-HydroConquest-ceramic.jpg
longines-hydroconquest-1.jpg
Longines-HydroConquest-2018-1.jpg
 
Senast ändrad:

Mau86

Cartier
2-Faktor
Jag skulle gärna vilja vara med på denna alltid varit sugen på att testa en hydroconquest
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
13 platser kvar. Jag kör intresseanmälan fram till Fredag nästa vecka. Får vi inte ihop 20st deltagare tills dess så blir det inte av helt enkelt :)
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Jag är eventuellt sugen. Har gamla 39mm modellen så kul att jämföra skillnader! Dock kanske för få inlägg och inte några referenser. Däremot, om det underlättar, kan jag pm:a @TobiasD lite kontakt/kontroll uppgifter om mig som enkelt kan härledas till min identitet. Därefter kan TS avgöra om detta duger!?
 
Topp