• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Intressekoll; för en GTG i Helsingborg lördag 16/7!

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Då jag kommer vara i Skåne under några dagar i juli, så tänkte jag kolla om det fanns några intresserade forummedlemmar som vill mötas upp för en liten mini GTG?! Ingen stor tillställning, vi möts upp på något bra ställe, käkar lite mat, dricker några bira, snackar och klämmer på klockor! På dagen eller kvällen spelar mindre roll, men säg vilken tid som skulle passa er bäst i tråden här, så vi kan bli så många som möjligt! Skulle vara kul att träffa några klocksystrar och bröder neråt i landet för en gångs skull, har varit på flertalet i Stockholm, även i Västerås och i Göteborg, så det känns som det skulle vara dags att ta GTG oskulden i Skåne.

Visar det sig att vi blir ett gäng så återkommer jag med tid och plats via PM!

Väl mött!

Mvh // Affe ;)!
 
Senast ändrad:

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Kul att den börja röra lite på sig tråden! Men ni som svarat i tråden, är det på dagen/lunchtid eller på kvällen som passar er bäst?! Tänkte mest på om det behöver bokas upp, kanske svårare att få något på kvällen?! Tar tacksamt emot förslag på var vi kan vara, ett tips jag fått in är bryggeriet, där finns ÖL, korv, dagens etc.
 

Dexter86

Cartier
Tror inte tiden har någon större betydelse för mig heller faktiskt :)
Finns något grymt ställe Tokyo något om det ör kvällskvisten som gäller, tips
 
Topp