• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Intressekoll GTG Stockholm 26 augusti

Moody

Guld
Hej!
den 25-27 kommer jag besöka huvudstaden och tänkte att det skulle vara kul att ordna till en GTG någon av dagarna!
Eftersom jag är under 18 och ej bor i Stockholm så har jag ej möjlighet till att boka ställe och så, så jag hoppas att någon vill hjälpa mig med det! Sen hur många man brukar vara har jag ingen aning om, men vore typ 15-20 pers okej? Är jag helt ute och cyklar så får ni gärna skriva det i tråden.

Mvh

OT
Måste bara fråga vilken frisör som lyckats charmera dig så du åker 20 mil för en klippning? :D
Hon har kunder som kommer från amerikanska västkusten där hon har bott och jobbat som frisör. Jag vågar inte byta. Nej då, jag är inte fåfäng :p. Tips på utbildad frisör i Stockholm mottages tacksamt för jag vet att det är dags. Jag är rädd för att gå till en autodidakt som blir klar på 10 minuter.

26 augusti borde funka för mig. AdrianO kan väl dra igång en PM-tråd och bjuda in de som visar intresse till tråden så kan vi ta prat om var vi ska träffas i den.

Hej!
den 25-27 kommer jag besöka huvudstaden och tänkte att det skulle vara kul att ordna till en GTG någon av dagarna!
Eftersom jag är under 18 och ej bor i Stockholm så har jag ej möjlighet till att boka ställe och så, så jag hoppas att någon vill hjälpa mig med det! Sen hur många man brukar vara har jag ingen aning om, men vore typ 15-20 pers okej? Är jag helt ute och cyklar så får ni gärna skriva det i tråden.

Mvh
Kolla om du kan boka på McDonalds så kan ni äta och dricka saft och bullar....

Tillbaka
Topp