• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Intressekoll: Norrlands GTG

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Kommer vara i Hemavan ca 14 - 30 juli. Finns någon i närheten av hemavan (dvs i västra delen av storumans kommun) under denna tid kanske vi kan försöka få ihop något...
 

Sch0nning

Cartier
Har alltså tillbringat 2.5år i Övik utan att ha sett en endaste klocka värd namnet, vart har ni gömt er? ;)
Tyvärr har jag flyttat hem till huvudstaden nu, ska dock upp en vända i sommar och hämta dom sista sakerna efter flytten.
Dock är det lite öppet så följer tråden och ser om datumet ni bestämmer er för passar, vore skoj att hänga med lite likasinnade.
 

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
Är i Jokkmokk, Ö-vik kändes lite avsides?
Hehe, allting går om man vill och med lite planering:)
Har alltså tillbringat 2.5år i Övik utan att ha sett en endaste klocka värd namnet, vart har ni gömt er? ;)
Tyvärr har jag flyttat hem till huvudstaden nu, ska dock upp en vända i sommar och hämta dom sista sakerna efter flytten.
Dock är det lite öppet så följer tråden och ser om datumet ni bestämmer er för passar, vore skoj att hänga med lite likasinnade.
Kom till övik förra veckan;)
 

svesam

Rolex
Halloj,

Vore supertrevligt, datumet blir dock det avgörande för min del.
Mycket bokat i juli, mer luckor i augusti.

/Daniel
 

Bolio

Panerai
Stämmer datumet så missar jag inte denna gtg, är dock på sydligare breddgrader tills den 18 juli. Blir det innan så får jag önska er en trevlig kväll.

Mitt number of the beast inlägg 666 :nailbiting:.
 
Topp