• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Intressekoll: Skellefteå GTG

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Efter GTG succéer i Ö-vik, Umeå och Luleå är det är dags för en till Norrlands GTG och denna gång står Skellefteå på tur. Föreslagna datum är 29/11 och 6/12 och plats blir någon lämpligt ställe i centrala Staaan.

Kom igen nu Norrlänningar och för all del också Klocksnackare från övriga världen och anmäl ert intresse till en oförglömlig klockträff i norra Västerbotten. RicVin är givetvis speciellt välkommen :)

Skriv i tråden om ni är intresserade, pinga gärna fellow KS:are också. Jag drar ihop en PM grupp vad det lider.

/jonas_w och Patrik J
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Man tackar man tackar!! Vore kanonroligt men jag tror det blir knepigt att lösa. Har organiserats om på jobbet så yours truly kommer nog mest GTGa i Danmark och Finland framöver..:-/
Kör hårt!
 

dauit

Panerai
2-Faktor
Precis som AdmAndrssn är det lite långt men är ingen omöjlighet.

Ska ändå ned till Umeå för att hälsa på en kompis däromkring hade jag tänkt mig, är inge omöjlighet att man tar en omväg!
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Efter GTG succéer i Ö-vik, Umeå och Luleå är det är dags för en till Norrlands GTG och denna gång står Skellefteå på tur. Föreslagna datum är 29/11 och 6/12 och plats blir någon lämpligt ställe i centrala Staaan.

Kom igen nu Norrlänningar och för all del också Klocksnackare från övriga världen och anmäl ert intresse till en oförglömlig klockträff i norra Västerbotten. RicVin är givetvis speciellt välkommen :)

Skriv i tråden om ni är intresserade, pinga gärna fellow KS:are också. Jag drar ihop en PM grupp vad det lider.

/jonas_w och Patrik J


Jag kan nog se till att planera ett kundbesök!
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Topp