• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Intyg och Klocka - Fejk eller vad tror ni?

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Det är ju synd att inte auktionerna granskas innan de läggs ut. De borde ha som på Blocket, att annonsen måste granskas innan den läggs ut. I alla fall på föremål där det ofta förekommer kopior.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Om alla i tråden anmäler den för granskning och länkar till info, så tar de säkert bort den.
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Det är som jag säger. Tradera skiter i dom kunniga folken som använder sig av "anmäl till granskning" funktionen.


Sent from my iPån5, using Tapatalk
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Synd att man inte kan varna han som budat på klockan. Hade han bara haft en aktiv annons så...
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Tradera.jpg


:mrgreen:
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Haha. Det enda som får mig tveksam till hennes svar är att hon särskriver ordet säkerhetsavdelning.
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Intyg och Klocka - Fejk eller vad tror ni?

yonsson skrev:
Haha. Det enda som får mig tveksam till hennes svar är att hon särskriver ordet säkerhetsavdelning.
Hon skriver ju bara korrekt i auto-svaren, haha...

Jag har också anmält den två gånger...
 
Tradera verkar att tveka? Det svider nog för tradera att stänga ner auktionen. Då de ser en hundring i avgifter ryker all världens väg. Helt onödiga tveksamheter. Den där säljaren, kommer ändå aldrig att betala traderas faktura... ha ha ha
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
And once again the evil doers of fakeklockförsäljningar retreats to it's devious cave.
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Med all rätt! Försök inte blåsa klockmobben! :mrgreen:
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1352999506.813925.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1352999506.813925.jpg
    26.7 KB · Visningar: 216
V

Viggen

Guest
På tal om fejkade klockor på Tradera. Någon som vet om det går att lita på företaget Count Shop som annonserar många klockor där? Själv får jag en känsla av att alla deras klockor är kopior, direkt importerade från Thailand eller liknande. :?
 
Topp