• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes iPad Pro 10.5 256 Gb Gold (WiFi+Cellular 4G)

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Pris
5000
Returpolicy
Om inte som beskrivet.
Bilder Skickat
  1. Ja
Har köpt ny iPad och den här kommer enbart samla damm framöver. Fullt kapabel att hantera både foto-redigering och video-redigering utan att ens svettas, det jag använt den till.
Kuriosa: Majoriteten av alla foton i första numret av Out Of Time Magazine redigerades på den här iPaden. Ett jäkla legacy-värde bara det.

Köpt på Apple Store 2017, alla kvitton + låda finns.
Den lider av det vanliga "white spot" på displayen, går tydligen att fixa - dock inget jag gett mig på då det inte stört mig nämnvärt. Lägger in bild på det.
(En fix: https://macryu.com/how-to-fix-a-glowing-white-spot-on-the-10-5-inch-or-12-9-inch-ipad-pro )

Vad som ingår
  • iPad Pro 10.5 256 Gb Gold (WiFi+Cellular 4G)
  • Apple Pencil 1
  • iPad Pro 10.5 Smart Keyboard (Svenskt)
  • iPad Pro 10.5 Leather Sleeve (Svart)
  • Skal (som sett sina bästa dagar, dock gör jobbet

Skick
iPaden i sig är i näst intill perfekt skick p.g.a. alltid haft skal på + tangentbordet som skyddar displayen. Skärmen helt repfri och den enda skavank värd att nämna som jag kan hitta sitter på kanten (där tangentbordet fäster) - se bild.
Tangentbordet har fått ta slitaget och är i sämre skick, dock fullt fungerande.

DO01010157.jpg
IMG_4762.jpg
IMG_20191207_150622 2.JPG
IMG_6444.jpg
IMG_6447.jpg
IMG_6449.jpg
IMG_6448.jpg

Tillbaka
Topp