• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad (PB) Iphone 11 64 gb

Torpeden

Basic
Pris
1 500 kr
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Fortsatt Apple-bonanza! Enbart Iphonen kvar.

Iphone 13 mini 128 gb i färgen alpine green säljes. Så när som på tre hairlines på skärmen (synliga i rätt ljus men ej djupa, går ej att känna med tumnageln) är telefonen i nyskick. Under garanti fram till 27 september, batterihälsa 95 %. Kommer med box och sladd samt kvitto. Vid smidig affär och vid intresse slänger jag med ett lätt kantslitet läderskal från Apple i samma färg som telefonen. Pris: såld

Ipad pro 11" 256 gb (2018) i space gray säljes. Genomgående jättefint skick, finns dock små skrapmärken på sidan där en apple pencil suttit (se bild), samt någon slags svag solblekning/missfärgning (?) runt kameran efter det fodral som suttit på (detta syns verkligen knappt men se bild för referens). Batterihälsa 85 %. Skärmen är felfri. Säljes device only. Vid smidig affär och vid intresse slänger jag med ett nytt skärmskydd från Paperlike (trevligt att ha om man ska skriva på paddan). Pris: såld

tempImage4Tbgdd.jpg tempImagexYdMqW.jpg tempImagefhjHLT.jpg tempImageLX3xyh.jpg


Iphone 11 64 gb i färg lila säljes. Helt ok skick, ytliga hairlines/repor på skärm samt lite märken längs glasbaksidans kanter (svårfotograferat men se bild). Inga sprickor och fungerar som den ska, batterihälsa 74 %. Kommer med kartong och oanvänd laddkabel. Pris: 1 800 1 500 kr.

tempImagel7Mhbf.png tempImageh8bemY.png tempImageaPh8an.png tempImageFDoXaM.png tempImagecjazc4.png IMG_3EF5FDDABA1E-1.JPEG


Airpods gen 2 säljes. Oöppnade. Pris: sålda

tempImageOGxsKj.png tempImageeQ21TQ.png


Telefonen säljes naturligtvis återställd. Mina referenser finnes här: https://klocksnack.se/threads/torpeden.136065/

Tack KS för ett fint forum och möjligheten att annonsera!
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp