• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes IPhone 11 Pro Max 256gb och iPhone 15 Pro Skal

TheTaleTeller

Diamant
Friends Of KS
2-Faktor
Pris
1234
Returpolicy
Ingen retur om inget annat avtalas.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hello!

Säljer 6st skal till IPhone 15 Pro. Vissa är använda men de flesta är enligt bild i väldigt bra, ny eller lätt begagnat skick.

Det är bland annat:
1st Spigen
1st RD Carbon Fibre
1st Holdit

Med andra ord är det är skall för ca 1500kr. Jag har köpt några begagnade här på KS och aldrig använt därtill några nya osv

IMG_0655.jpeg

500kr för samtliga ink brevfrakt.

————————————————

Sen säljer jag även och separat från ovan annons en IPhone 11 Pro Max 256gb.

Den kommer med tillbehör enligt bild. Kabeln är sliten men det är en vanlig IPhone Lightning cable. Samma sak med skalet på bild, kan skicka med om så önskas men det är i använt skick, ett plånbokscase med plats för kort. Dock har det skyddat väldigt bra och det följer med ett extra nytt skärmskydd, sitter även ett väldigt fint skärmskydd utan repor monterat idag. Telefonen ligger på 82% i batterihälsa. Den är i väldigt fint skick, färgen midnight Green har börjat flamma lite på baksidan men ingenting som stör enligt min mening. Sen är där små repor på sidan av telefonen på ett par ställen.

IMG_0638.jpeg

IMG_0646.jpeg

IMG_0637.jpeg

4.000kr ink spårbar frakt.

Allt gott,

TTT

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp