- Pris
- 3000
- Returpolicy
- Nej
- Bilder Skickat
- Ja
Hej,
iPhone 12 Pro
Säljer en iPhone 12 Pro 128 GB i mycket fint skick och den snygga färgen stillahavsblå. Har rullat i kombination med jobbmobil. Legat ett år nu, lika bra att den får gå vidare 
Har använt den sparsamt med skärmskydd och ett rejält original Apple MagSafe-skal, inte en repa på telefonen vad jag kan hitta. Skärmskyddet är slängt men det välanvända skalet ingår (tror det kostade 700 kr) samt originalbox och laddkabel.
Batterihälsa är 80%, inget som störde mig men ett enkelt batteribyte och den har många år kvar att ge. Se bilder för skick.
Allmän info: https://support.apple.com/sv-se/111875
MacBook Air 13 tum silver
Använts under sista året på högskolestudierna, därefter vid fåtal tillfällen för dokumenthantering och slösurf. Har helt enkelt legat och dammat och det är synd, för den är i jättefint skick och batteri etc. fungerar utan avvikelser.
Kanske en student som behöver en fin dator? Eller någons barns första MacBook? Hur som helst, skickar vidare den till ett rimligt pris. Finns att hämta i centrala Göteborg men kan också skickas.
Köparen står för valfri frakt.
Tack KS för annonsplats.
Har använt den sparsamt med skärmskydd och ett rejält original Apple MagSafe-skal, inte en repa på telefonen vad jag kan hitta. Skärmskyddet är slängt men det välanvända skalet ingår (tror det kostade 700 kr) samt originalbox och laddkabel.
Batterihälsa är 80%, inget som störde mig men ett enkelt batteribyte och den har många år kvar att ge. Se bilder för skick.
Allmän info: https://support.apple.com/sv-se/111875
MacBook Air 13 tum silver
Använts under sista året på högskolestudierna, därefter vid fåtal tillfällen för dokumenthantering och slösurf. Har helt enkelt legat och dammat och det är synd, för den är i jättefint skick och batteri etc. fungerar utan avvikelser.
Kanske en student som behöver en fin dator? Eller någons barns första MacBook? Hur som helst, skickar vidare den till ett rimligt pris. Finns att hämta i centrala Göteborg men kan också skickas.
- Kommer med original strömadapter och laddningskabel.
- Tidigt 2015.
- 128 GB lagring med 8 GB RAM.
- Fabriksåterställd till OS X Yosemite.
Köparen står för valfri frakt.
Tack KS för annonsplats.
Bilagor
-
IMG_4689.jpeg395.5 KB · Visningar: 7 -
IMG_4693.jpeg376.5 KB · Visningar: 6 -
IMG_4686.jpeg362 KB · Visningar: 6 -
IMG_4691.jpeg304.2 KB · Visningar: 8 -
IMG_4749.jpeg305.7 KB · Visningar: 2 -