• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad iPhone 6 - 64 GB

St Maxime

KS Explorers Club
Pris
600
Returpolicy
Absolut inte!!!
Bilder Skickat
  1. Ja
Här ges chansen att köpa sig duktig mängd irritation! Blir nästan grinig av att bara skapa en annons för skräpet

Börjar med det positiva (mest för att det så väldigt lite): Ganska snygg och bra batteritid (nyligen bytt batteri).

Negativt: allt annat, men mer konkret kan sägas...
1. knappen som reglera ljud på och av har gett upp. (Går att styra ljudet dock).
2. Liten spricka i glaset längst ner till höger.
3. Glaset eller touch:en är över lag det som skapar irritation då den ibland inte alls lyder. (Ibland händer inget och ibland händer massor). Har ”överlevt” genom att trycka hårt på glaset eller stänga av/sätta på mobilen. Möjligt att den bara behöver nytt glas, men vad vet jag.

Kastar även med ett fodral som onekligen sett sina bästa dagar.

Kort sagt: jag och mobilen är inte bästa vänner. Det bästa jag kan säga är att jag tycker den gett mig mer förståelse/tålamod för tekniska haverier än innan.

Inte omöjlig gällande pris och lyssnar även på bytesförslag. Har man en snygg klocklåda för minst 8 klockor så kan det mkt väl vara aktuellt.

Finns i Sthlm.

Tack KS för möjligheten att annonsera.
D4341FAA-F8F6-4DB1-AAE3-792211618FE2.jpeg
DF47A26C-6512-45E3-A6E6-E6EF0A6525F8.jpeg
637E9EBB-2666-4338-8A13-8FD3C01D94B6.jpeg
2615E3E3-9A15-489D-82B7-AFED7C4DC79E.jpeg

Tillbaka
Topp