• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Isac85

HaVet71

Rolex
2-Faktor
Har haft nöjet att göra ett byte med Usac85, bytte en Rolex Submariner mot hans Rolex GMT2. Top notch både i konversation samt vid leverans. Kan varmt rekommendera framtida klockköp med Isac85, definitivt en goodguy!
 

Pin

Breitling
Japp, Isac85 är helt enkelt en 'Goodguy'. Köpt en liten Seiko, var snabb levererad och precis som beskrivningen.
 

m_s

Patek
2-Faktor
Sålt en klocka till Isac85 och det var smidig betalning och snabb återkoppling vid leverans! 100% goodguy
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Vi gjorde affär med byte + pengar från min sida. Helt klart en väldigt smidig affär med leverans dagen efter! Rekommenderas.
 

Rum Runner

Patek
2-Faktor
Jag köpte en Tudor 79220N av Isac85. Rak o tydlig kommunikation med snabb och väl förpackad leverans. Helt klart en 100% Good Guy som jag gärna gör affär med igen.
 

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Sålde en Rolex till @Isac85 ! Trevlig och rak kommunikation som resulterade i en krångelfri affär! Skulle definitivt göra affär igen!
 

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Köpte OT från Isac85, trevlig och enkel att ha att göra med. Helt klart en goodguy! Paketet blev via postnord försenat men vi höll god kommunikation tills de väl dök upp!
 

Mikaell

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt en dyrare klocka på distans. Snabb, smidig och ärlig affär! Rekommenderar. Kom i väl skyddat paket. Tack!
 

Mau86

Cartier
2-Faktor
Sålt en klocka till Isac85, inga konstigheter och bra kommunikation.
Helt klart en goodguy
 

ted.ludvig

Breitling
Har köpt en Oris 65 i 12 tkr klassen på distans. Supernöjd med säljaren. Allt enligt beskrivning, bra paketerat, snabbt skickat och mycket enkel att göra affär med. Mycket ärlig säljare. Rekommenderas varmt!
 

DDraper

Omega
Sålt en klocka på distans till Isac85. Rak och enkel att ha att göra med. Helt klart en Good guy med hjärtat i rätt färg & i rätt del av London :) Jag gör gärna affär igen!
 
Topp