Laddar...
Nymans Ur 1851

Isac85

Diskussion i 'Goodguys & Badguys' startad av HaVet7§, 7 juli 2016.

1. HaVet7§
    Trådstartare

HaVet7§ Rebel soldier

Har haft nöjet att göra ett byte med Usac85, bytte en Rolex Submariner mot hans Rolex GMT2. Top notch både i konversation samt vid leverans. Kan varmt rekommendera framtida klockköp med Isac85, definitivt en goodguy!

2. Pin

Pin Ewok

Japp, Isac85 är helt enkelt en 'Goodguy'. Köpt en liten Seiko, var snabb levererad och precis som beskrivningen.

3. h_z_z

h_z_z Ewok

Jag köpte ett par skor av Isac85. Det var en smidig affär och skorna skickades omgående.

4. MRKREEK

MRKREEK Ewok

Från:
    Göteborg
    Det blev en Casiobeater som inhandlades. Nöjd med en smidig och snabb affär=Good Guy!

5. micke_s

micke_s Tie Fighter pilot

Sålt en klocka till Isac85 och det var smidig betalning och snabb återkoppling vid leverans! 100% goodguy

6. Isac85

Isac85 Rebel soldier

Min Goodguytråd Skriv gärna här när ni gjort affär med mig!

Tack!

7. christian-h

christian-h Tie Fighter pilot

Vi gjorde affär med byte + pengar från min sida. Helt klart en väldigt smidig affär med leverans dagen efter! Rekommenderas.

8. Rum Runner

Rum Runner AT-AT driver

Jag köpte en Tudor 79220N av Isac85. Rak o tydlig kommunikation med snabb och väl förpackad leverans. Helt klart en 100% Good Guy som jag gärna gör affär med igen.

9. DonDraper

DonDraper X-Wing Pilot

Sålde en Rolex till @Isac85 ! Trevlig och rak kommunikation som resulterade i en krångelfri affär! Skulle definitivt göra affär igen!

10. vikgul

vikgul Lilla Buh

Från:
    Huvudstaden
    Köpte OT från Isac85, trevlig och enkel att ha att göra med. Helt klart en goodguy! Paketet blev via postnord försenat men vi höll god kommunikation tills de väl dök upp!

11. vonhall

vonhall X-Wing Pilot

Från:
    Lerum
    Har precis genomfört en snabb och smidig affär med Isac85!

12. MartinL

MartinL Rebel soldier

Från:
    Linköping
    Köpte en fin klocka av Isac85, snabb, smidig affär och jättetrevlig!

13. sjonkel

sjonkel Ewok

Köpt en klocka av Isac85 som var enligt beskrivning och snabb leverans. Goodguy!