• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Istället för likadana träningsoveraller...

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
...så tänkte jag och flickvännen köra den här kombon i sommar. Varsin Certina DS-3 på nato....






Hur har ni det i lådorna? Har ni några hans- och hennes-klockor? Eller kör ni på det traditionella konceptet med likadana träningsoveraller? :D
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Har för mig att jag såg någon här på forumet som samkörde Rolle DJ med frugan. Vem minns jag inte. Kul grej.
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Fina är dem! Fram med Adidas dräkterna!
 

Jonaz

Rolex
Gillar att pappaklockan skedar mammaklockan ömt på första bilden... Eller är det hardcore vi ser????


iPhone | Tapatalk
 

jabla

Sarlacc
Kör på träningsoverallerna istället, det är lätt hänt att folk missar ni hör ihopa med så subtila ledtrådar som matchande klockor ;)
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Exakt. Fast vi håller på med träningsdräkter från Adidas i alla fall.

Man kan köra "no name" oxå - men glöm inte solhatten!

foto.jpg
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Nu har ni ju helt sjabblat bort den här tråden. Jag vill se bilder på era hans- och hennesklockor! Kom igen nu, det är väl inte bara jag och TKVF som är mysiga, stadgade och gulliga? :)
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Coolerz! Om ens sambon inte använder klocka, ska jag då köpa en likadan handväskan, fast lite större?

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
 
Topp