• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

iWatch från Apple. Vad tror ni? (rykte)

Strindberg

Patek
2-Faktor
För att ta det till "Filosofiska rummet", är det en klocka bara för att den är gjord för att bäras runt handleden?

Min telefon ringer jag mer sällan med än gör andra grejer, är den en minisurfplatta snarare än en telefon?

"Något wearable", är det en o-klocka så länge den bärs någon annan stans än handleden?
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
För att ta det till "Filosofiska rummet", är det en klocka bara för att den är gjord för att bäras runt handleden?

Min telefon ringer jag mer sällan med än gör andra grejer, är den en minisurfplatta snarare än en telefon?

"Något wearable", är det en o-klocka så länge den bärs någon annan stans än handleden?

Har startat en tråd om detta.
 

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
801945-14092122799378476-NYC-Trader.png


Läs mer här: http://seekingalpha.com/article/2457015-apples-iwatch-is-a-game-changer?uprof=82&dr=1
 

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Hur är detta en "hybrid"? Det är ju bara en rund skärm. Kairos är väl den enda som kan räknas som hybrid då det är ett mekaniskt ur med en transparent OLED skärm.

Menar bara att det ser mer ut som en vanlig klocka med sin runda skärm som de verkar vara först med. Att man får känslan av en vanlig klocka lite mer.
 

leicaphile

Panerai
Först med en rund klocka... Hmm. Nåväl Moto360 har inte släppts än så där kom väl LG först. Moto360 har även inte 100% skärm i hela cirkeln, den är lite avskuren längst ner om jag kommer ihåg rätt.

Motorolan släpps till försäljning i USA idag. LG modellen finns inte att köpa än.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

nissehult

Patek
2-Faktor
Moto360 - njae så värst snygg var den ju inte. Lite kul (halvsågande) video-recension från WSJ...

 

Bilagor

  • IMG_2749-Version-2-980x653.jpg
    IMG_2749-Version-2-980x653.jpg
    65.2 KB · Visningar: 59

emilarne

Cartier
Min kollega sa härom dagen att han skulle köpa en iwatch när/om den kommer "no matter what!".. På frågan varför fick jag efter en låååång pause svaret "man slipper ju ta upp telefonen för att se vem som ringer"
Utveckling är inte alltid framsteg....
 

SSL

Audemars
Ot
Vad tror ni om nya iPhone?
Tydligen dags att uppgradera min risiga 4S enligt min systerson på 6 bast.

6an väntas ju bli tunnare men också större. Vill inte ha större men ändå föredrar jag IOS framför Android.

 
Topp