• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad IWC Aquatimer IW3548/05 från 2007. Nytt pris 30/4 24,5k

Ville_W

Rolex
2-Faktor
IMHO den snyggaste dykarklockan ever! IWC Aquatimer ref IW3548/05 från 2007. I mycket bra skick. Kommer med innerbox, manualer, cert och kvitto på senast utförd service.

Små spår av användning finns givetvis och syns främst genom:
  • Några små repor/märken på bezel
  • Litet ding på nedre vänster bandhorn
  • Safirglaset utan skador men om man detaljstuderar riktigt noga kan man skönja små spår av användning på antireflexbehandlingen

Länken är i absolut nyskick så antingen är den det eller så har den blivit proffesionellt polerad. Passar min handled som är 18,5 - 19 cm. Plus att en extra hellänkbit medföljer. Denna länk är för övrigt är den absolut bekvämaste och mest gedigna länk jag någonsin burit.

Fakta:
Diameter 42 mm
Tjocklek 13 mm
WR 1000m (Provtryckt med godkänt resultat 24/4. elma-spheric -0,7 respektive +10 bar)
Klockan servades senast 2014 och går mycket bra (+ 5 sek senaste dygnet)

Ytterligare info och bilder i min paketöppningstråd: Paketöppning IWC Aquatimer

Pris klockan: 25500kr 24500kr skickad med postens värde
F2F möjlig i västra Skåne

Retur: Jag erbjuder inte öppet köp men givetvis får du returnera klockan om något inte stämmer i min beskrivning. Isf inom 72 timmar

IMG_5628.JPG
IMG_7667.JPG
IMG_7672.JPG
IMG_7674.JPG
IMG_7677.JPG
FullSizeRender.jpg

IMG_7760.JPG

Lite inspirationbilder
IMG_7680.PNG

IMG_7681.PNG

Tack KS för annonsplats
 
Senast ändrad:
Topp