• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Prisbump! IWC flieger chrono 3741 i toppskick

DonPedro

Omega
2-Faktor
Pris
17000
Returpolicy
Frakt och returrätt enligt överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej KS!

Till salu en riktigt fin IWC 3741, med IWC:s hybridverk Mechaquartz (batteridriven med mekanisk kronograf; cool kombination). Klockan är i toppskick, och har använts ytterst sparsamt av mig. Köptes för ett par år sedan efter att ha förälskat mig i både looken, storleken (36mm) samt urverket. Säljaren visste ej årtal, men jag gissar tidigt 00-tal. Klockan sitter i skrivande stund på ett mörkgrått (nästan svart) lädernato, vilket jag tycker ger den lite mer attityd än standardutförandet. Originalband (svart croco, i princip nytt) + spänne ingår dock givetvis. Ej box eller cert.

Lånad referensbild från IWC:
IWC_3741-440x720.jpg


Klockan i fråga:
20180813_191356.jpg


20180813_191223.jpg


20180813_191244.jpg


20180813_192301.jpg


Pris: 17 tkr vid smidig affär, vilket är mindre än vad de billigaste exemplaren på C24 går för. 1000 kronor kommer skänkas till Barncancerfonden.

Klockan finns i centrala Stockholm, men kan självklart skickas enligt ök. Är egentligen inte på jakt efter byten, men hit me up om du har något roligt i liknande prisklass - frågan är fri :) Föredrar generellt 36-38 mm.

Stort tack till KS för annonsplats + ett mycket trevligt forum!
DonPedro
 
Senast ändrad:
Topp