• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

IWC från Pluswatch

Exydo

Breitling
Hej!
Har haft lite mailkonversation med Alantino och tycker priset är ok, ska få klockan via en Official Dealer och fakturan blir utställd på AD. Så långt låter allt bra och vad jag läst här på forumet så känns det helt ok. Är det nån som köpt just en IWC via Pluswatch?
 

rillesnille

Panerai
2-Faktor
PlusWatch är så vitt jag vet störst på C24 så har ingen som helst tanke att det skulle vara ngt knas. Så länge garantikortet är stämplat och ifyllt är allt OK!
 

pfefferz

Breitling
Köpt 2 klockor därifrån och allt gick hur smidigt som helst. Betalade via banköverföring och hade klockan dagen efter! Köpt en Omega och Tudor och båda var stämplade med AD i certifikatet, borde inte skilja för IWC
 

Ingenjören

Panerai
2-Faktor
Sök lite här på forumet, finns "hyllmeters" skrivet om Pluswatch, det fick mig att gå till beslut. Som för ovanstående kom min 22h efter pengen kom fram, alla stämplar korrekt etc. Kör!:D
 

TeQu

Omega
Köpt min sub 116610LN där via banköverföring, hade klockan 15 timmar senare. Invoice/kvitto med serie nr och alla kort stämplat, kommer definitivt handla av pluswatches igen.
 

Exydo

Breitling
Denna är det. Nä den i vitguld ser man inte ofta, har länge varit sugen på den men det är i högsta laget prismässigt, just därför den lockar:)
 

Bilagor

  • IMG_4383.PNG
    IMG_4383.PNG
    45.8 KB · Visningar: 116

Exydo

Breitling
Jag har alltid varit svag för blåa urtavlor, har det på två andra klockor redan. Det är riktigt svårt val, two tone klockan vimlar det om på jobbet sen är nog vissa fake tråkigt nog. Ska se om de kan lösa ett bra pris på IWC på Kreta, är där nu så kanske blir köp imorn:)
 

E.Z.

Panerai
Hej!
Har haft lite mailkonversation med Alantino och tycker priset är ok, ska få klockan via en Official Dealer och fakturan blir utställd på AD. Så långt låter allt bra och vad jag läst här på forumet så känns det helt ok. Är det nån som köpt just en IWC via Pluswatch?

Precis köpt en Rolex från Pluswatch. Allt gick finfint men klockan annonserades som "just serviced" men det finns ingen servicedokumentation vilket är snopet. I övrigt var affären smidig och bra.
 
Topp