• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad IWC ingenieur 3239 svart 35k KOM IGEN NU :)

Maro

Audemars
Säljes eller bytes är alltså en IWC Ingenieur 3239.

Den har fått lite märken som jag har försökt att fånga på bild nedan men tror inte att det är något som stör.
Jag har bara haft den på länk sedans jag köpte den men ser grym ut på gummi också, så det är ett hett tips nu när sommaren snart är här.

Sitter slimmat och jäkligt skönt på armen och byggd som en liten pansarvagn. Passar bra till allt enligt mig då den enbart är 40mm och ca 10mm hög.
Verket ett IWC Calibre 30110 dundrar på som det ska och en gångreserv på ca 42h.

Klockan kan skickas eller hämtas i Varberg/Göteborg och om det är något som inte stämmer med min beskrivning så vill jag att vi tar det samma dag som du hämtat ut klockan för att slippa missförstånd.

PRIS: 35.000sek inkl frakt.
Byte är också intressant. Rolex Tudor eller något annat roligt, bara skicka en fråga :)

Lite bilder(Vill du ha bättre så får jag försöka ta bättre i dags ljus):

IMG_6592.JPG

IMG_6593.JPG
IMG_6594.JPG
IMG_6595.JPG
IMG_6596.JPG
IMG_6597.JPG
IMG_6599.JPG
IMG_6600.JPG
IMG_6602.JPG

IMG_6603.JPG
IMG_6604.JPG
IMG_6605.JPG
IMG_6606.JPG
IMG_6607.JPG


Ja alla bilder är inte super, men jag har försökt att fånga de repor/skavanker som finns.

Lite referenser:
https://klocksnack.se/threads/maro.10276/

Finns en liten recension här som jag hoppas det är ok att jag länkar till Johnne ? annars skicka mig ett pm så tar jag bort.
https://klocksnack.se/threads/iwc-ingenieur-3239-automatic.27955/

Tack för möjligheten att kunna annonsera på denna underbara plats.

Mvh Marcus
 
Topp