• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
  • IWC Ingenieur med referens IW323906.
  • Utplockad 2015-06-01 från Italiensk AD, således ett mycket fåtal dagar kvar på garantin. Tillverkad i April 2015 enligt etikett på transportlådan.
  • Det som synes på bilderna ingår. Putsduken samt verktygen är oanvända. Det saknas en styck halvlänk.
  • Bilderna är en del av beskrivningen. Hairlines finns. Även ett litet märke på bezel vid 7, se bild med rödmarkerat område. Bilder tagna idag 2017-05-24.
  • Klockan är i ett mycket bra skick och går väldigt bra. Jag mätte upp den under drygt 10 dagar till +3 sekunder vid daglig användning.

  • Pris: 37000 SEK exklusive eventuell frakt.
  • Byten: Vit Rolex Explorer 16570 SEL, Explorer 214270, Yachtmaster 16622, GMT Pepsi eller SubC 114060.
    Har du något annat? Kanske. Eventuell mellanskillnad kommer vi överens om så båda parter blir nöjda.
  • Retur: Enligt överenskommelse vid byte. Ingen vid ren försäljning.

Jag finns för F2F i Lund & Helsingborg, men kan skickas när pengarna sitter på mitt konto. Endast Swish som betalmetod.
Referenser finnes.
Önskas mer information, specifika bilder, vill du köpa eller byta? Skriv vetja!



1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
9.jpg
10.jpg
11.jpg
 
Senast ändrad:
Topp