haZe
Basic
[27/7 nytt pris - 35tkr!]
[Bytesförslag undanbedes] [Ny bild tillagd!]
Hej,
Nu säljer jag min första kärlek då jag börjat snegla på annat (fy mig).
Klockan är en IWC Ingenieur 'Ingy' Automatic med referens 323906 - vit tavla med guldpläterade visare och markörer. En mycket fin 'sommarklocka'!
Uttagen av en annan forummedlem 2014-01 från tysk AD och sedan köpt av mig 2014-12.
Klockan var inne en sväng på helservice 2015-03 (kvitto från Nymans finns).
Pedantskött så har helt lyckats undgå dings och djupare swirls/hairlines. Ingen hairline kan kännas med nageln, så mycket ytliga. Klockan håller tiden mycket bra. Sist jag mätte så var det +3sek/dygn.
Fullset, dvs box, cert, extra länkbitar, putsduk, verktyg för länkkortning, instruktionsbok.
Jag skickar också med ett IWC reseetui och kvitto på servicen.
Affär görs helst upp F2F i Stockholm men kan också skickas med värdebrev som köparen står för.
Referenser finns!
Tack KS för annonsplats!
Hojta för mer bilder!
Prishistorik: 38 -> 37 -> 36,5 -> 36 -> 35,5 -> nu 35tkr!
[Bytesförslag undanbedes] [Ny bild tillagd!]
Hej,
Nu säljer jag min första kärlek då jag börjat snegla på annat (fy mig).
Klockan är en IWC Ingenieur 'Ingy' Automatic med referens 323906 - vit tavla med guldpläterade visare och markörer. En mycket fin 'sommarklocka'!
Uttagen av en annan forummedlem 2014-01 från tysk AD och sedan köpt av mig 2014-12.
Klockan var inne en sväng på helservice 2015-03 (kvitto från Nymans finns).
Pedantskött så har helt lyckats undgå dings och djupare swirls/hairlines. Ingen hairline kan kännas med nageln, så mycket ytliga. Klockan håller tiden mycket bra. Sist jag mätte så var det +3sek/dygn.
Fullset, dvs box, cert, extra länkbitar, putsduk, verktyg för länkkortning, instruktionsbok.
Jag skickar också med ett IWC reseetui och kvitto på servicen.
Affär görs helst upp F2F i Stockholm men kan också skickas med värdebrev som köparen står för.
Referenser finns!
Tack KS för annonsplats!
Hojta för mer bilder!
Prishistorik: 38 -> 37 -> 36,5 -> 36 -> 35,5 -> nu 35tkr!
Senast ändrad: