• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad IWC Ingenieur 323906 [Prisbump 27/7]

haZe

Omega
[27/7 nytt pris - 35tkr!]
[Bytesförslag undanbedes] [Ny bild tillagd!]

Hej,
Nu säljer jag min första kärlek då jag börjat snegla på annat (fy mig).

Klockan är en IWC Ingenieur 'Ingy' Automatic med referens 323906 - vit tavla med guldpläterade visare och markörer. En mycket fin 'sommarklocka'!
Uttagen av en annan forummedlem 2014-01 från tysk AD och sedan köpt av mig 2014-12.
Klockan var inne en sväng på helservice 2015-03 (kvitto från Nymans finns).

Pedantskött så har helt lyckats undgå dings och djupare swirls/hairlines. Ingen hairline kan kännas med nageln, så mycket ytliga. Klockan håller tiden mycket bra. Sist jag mätte så var det +3sek/dygn.

Fullset, dvs box, cert, extra länkbitar, putsduk, verktyg för länkkortning, instruktionsbok.
Jag skickar också med ett IWC reseetui och kvitto på servicen.
Affär görs helst upp F2F i Stockholm men kan också skickas med värdebrev som köparen står för.

Referenser finns!
Tack KS för annonsplats!
KeCRseX.jpg


eRndrTP.jpg

FLPpJpt.jpg

e84oftN.jpg

UJGCRbe.jpg

Hojta för mer bilder!
Prishistorik: 38 -> 37 -> 36,5 -> 36 -> 35,5 -> nu 35tkr!
 
Senast ändrad:
Topp