• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad IWC Ingenieur IW323902

Asplund

Diamant
2-Faktor
Pris
39500kr
Returpolicy
Enligt överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Till salu en fantastisk IWC Ingenieur med härliga Gerald Genta-arvet i fint skick uttagen från AD i december 2014, således cirka 3,5 år gammal, komplett fullset + originalgummi med originalspänne.

0.jpg

Klockan är troligtvis använd i största del på gummi då länken i stort sätt är i nyskick. Boetten har en del spår av användning med hårlinjer, en tydligare repa på övre vänstra ”bandhornet” samt en liten ding klockan nio på glasringen. Jag har tagit bilderna för att framhäva skicket och det är inte något jag direkt har stört mig på.

Klockan levereras komplett med alla tillbehör som följde med klockan vid nyköp. Box, certifikat, instruktionsbok, garantibok, Putsduk (oanvänd), verktyg, tag, samt extra länkar. Utöver det ingår även original resebox + originalgummit med originalspänne á 4000 SEK.

Referens: IW323902
År: 12/2014
Urverk: IWC 30110
PR: 42 h
Storlek: 40 mm
Tjocklek: 10 mm
Urtavla: Svart
WR: 120 meter
Listpris: 62 500 SEK

1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
9.jpg
10.jpg

Säljes för 39 500 SEK inkl. värdefrakt med Posten alt. f2f i Stockholm.

Eventuellt byte mot Panerai eller JLC.

Retur enligt överenskommelse. Betalning via Swish!

Referenser: https://klocksnack.se/threads/asplund.10607/

Frågor och dylikt tas via PM.

/Asplund

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp