• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad IWC Ingenieur IW323906

Mack-T

Omega
2-Faktor
Pris
35000SEK
Returpolicy
Om skicket avviker markant från beskrivning
Bilder Skickat
  1. Ja
Annonsen är tillbaka och uppdaterad enligt följande: Efter olyckliga omständigheter finns inte box med cert och tillbehör kvar. Dock är allting kosher och kan dela med mig av historien hur detta gick till för den seriöse köparen.

Det rör sig alltså om en IWC Ingenieur med vit tavla och visare i guld - helt magisk combo i sommarsolen. Skicket är mycket fint, det går att hitta någon hairline på länken om man letar och en liten ding på glasringen kl 14 om man vet att den finns där. I övrigt en Genta-ättling med grym finish och kvalitetskänsla.

Byten:
Panerai 372, 422, Submersibles.. potentiellt andra också
Rolex 16753, 5513, explorers..

Torrdata:
Modell: IWC Ingenieur
Referens: 323906
Boett: Stål
Diameter: 40mm
Länk: Passar min 18,5cm handled
Senaste Service: Maj 2019 - Service-slip finns kvar
Uttagen: Italien 2014
Skick: Fint, en liten ding på glasringen kl 14. Aldrig nånsin stört mig på det iom att den knappt syns. Enstaka hairlines på länken.

20200318_100048539_iOS.jpg
20200318_095858142_iOS.jpg
20200318_095811980_iOS.jpg
20200318_095954398_iOS.jpg
 
Senast ändrad:
Topp