- Pris
- 16000
- Returpolicy
- Vi ordnar något.
- Bilder Skickat
- Ja
Avyttrar härmed en klassiker - IWC Ingenieur med ref. 3733. Designad av Gerald Genta och drivs av JLC:s meca-quartz urverk (cal. 631). Tillverkades åren 88-92/93. 30x34mm i storlek (bärs som ett klassiskt herrur á 33mm skulle jag säga). Detaljer i 18kt, blånerade visare samt med den klassiska länken i stål. Opolerad i mina ögon. Medföljer gör c.a. 27mm extra länkbitar (passar således även handleder betydligt större än mina på c.a. 16cm, syns på sista bilden). Länken är tight. Tickar och går så som en quartz ska! Ingen box eller papper. Tänker mig 16000:- (c.a. 3000:- billigare än den billigaste på C24).
Möjlighet för F2F finns i Stockholmsområdet. Skickas annars med DHL (givetvis spårbart) utan extra kostnad. Vi kan även kolla på hemleverans via UPS, då mot någon form av fraktkostnad. Referenser finns.
Möjliga byten (med pengar upp från din eller min sida beroende på objekt, bytesvärdet sätter jag till detsamma som säljpriset):
Omega Speedmaster Reduced - antingen klassiska med svart tavla (3510.50), alt. tvåtonsvarianterna med svart eller vit tavla (DA 175.0033 resp. DA 175.0032).
Cartier must de Tank Vermeil (gärna med blå, svart eller röd tavla - öppen för förslag).
Rolex Cellini ref. 4084.
Sist men absolut inte minst: stort tack till KS för ett fantastiskt forum och annonsplats!
Väl mött!
Möjlighet för F2F finns i Stockholmsområdet. Skickas annars med DHL (givetvis spårbart) utan extra kostnad. Vi kan även kolla på hemleverans via UPS, då mot någon form av fraktkostnad. Referenser finns.
Möjliga byten (med pengar upp från din eller min sida beroende på objekt, bytesvärdet sätter jag till detsamma som säljpriset):
Omega Speedmaster Reduced - antingen klassiska med svart tavla (3510.50), alt. tvåtonsvarianterna med svart eller vit tavla (DA 175.0033 resp. DA 175.0032).
Cartier must de Tank Vermeil (gärna med blå, svart eller röd tavla - öppen för förslag).
Rolex Cellini ref. 4084.
Sist men absolut inte minst: stort tack till KS för ett fantastiskt forum och annonsplats!
Väl mött!