• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad IWC Mark XVI på länk - världens lägsta pris

Sirba

Omega
Nya investeringar hägrar så nu är det dags att skiljas från min ursnygga IWC Mark XVI (Ref: IW325504) uttagen 2006. Klockan levereras med cert och box, dock ej originalbox.

Modellen tillverkas inte längre och blir allt mer sällsynt och eftersökt. Särskilt som den kommer med sin snygga och underbart sköna originallänk (med alla länkbitar). Läs gärna laketwigs fina länkrecension här:
https://klocksnack.se/threads/recension-av-länk-till-iwc-mark-xvi-m-fl.10306/

Klockan är snygg även på läder men jag gillar bäst länken.

Den håller tiden fint och är i riktigt bra skick. Visst kan du se att den är använd om du tittar riktigt noga och har superskarp syn.

Klockan finns i Nyköping för avhämtning. Alternativt kan jag skicka värde när pengar sitter på mitt konto. Via swish eller banköverföring. Referenser finns. Skicka gärna PM vid intresse!

Priset sätter jag till 27.000 26.000 kr.
Jag tror det är det lägsta priset i hela världen. :)

Här följer några bilder.

_DSC6996.jpg



_DSC6989.jpg

_DSC7004.jpg
 

Bilagor

  • _DSC6996.jpg
    _DSC6996.jpg
    137.4 KB · Visningar: 168
Topp