• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad IWC Mark XVII

Kleiz

Rolex
2-Faktor
Pris
27800
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Fin IWC Mark XVII till salu. Den dateras till september 2015.

Fullset och håller tiden mkt bra. Fullset ingår stämplat cert, box, putsduk, instruktionsbok etc.
Fint skick men med väldigt diskreta spår av användning.

Klockan kommer på original-krokodil strap med IWC-spänne. Det gröna canvaset följer givetvis med. Jag kan även skicka med något mocka-strap och lite annat. Jag tycker den gör sig fint på många olika typer av band (lug bredden är 20 mm förresten).

F2F-affär kan göras i Lomma/Skåne (om du har referenser och/eller ger ett bra intryck).

Jag har flertalet goda referenser från tidigare försäljningar: https://klocksnack.se/threads/kleiz.39111/

Jag bjuder på spårbar och försäkrad värdefrakt.
Retur: nej
Byten: testa. Gärna ngt från Cartier/JLC.

IMG_0824.jpg
IMG_0825.jpg
IMG_0826.jpg
IMG_0827.jpg
IMG_0829.jpg
IMG_0830.jpg
IMG_0831.jpg
IMG_3321.JPG
 
Senast ändrad:
Topp