Hungalabungala
Basic
- Pris
- 50 000 SEK
- Returpolicy
- Ingen retur
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer min Mark XX (IW328204) Uttagen i maj 2023. Inkluderar allt som kommer med köpet (givetvis alla länkar). Finns märke på spännet (se bild nedan). I övrigt inga, vad jag kan se, tydliga märken. Klockan genomgick garanti-helservice under februari 2026 då den tappade lite tid och vid önskemål kan det styrkas vid köp. Klockan har använts 1-2 gånger i veckan i rotation med andra klockor sedan den köptes. Som referens kan det sägas att min handled är 17,5-18 mm i omkrets jag har då tagit bort 1 rad av länkar och har den i yttersta läget på micro-justeringen. Tror det är svårt att få den att passa om man har >18,5 mm omkrets på handleden utan att köpa till extra länkbitar.
Affär sker face to face i eller i närhet till Göteborg där båda parter känner sig bekväma och betalning med Swish. Jag är inte intresserad av kontanter. Klockan skickas inte och ser helst inte byten. Vid behov kan fler bilder tas på klockan.
Edit: Vill man ha med service-pouchen så ingår den.
Affär sker face to face i eller i närhet till Göteborg där båda parter känner sig bekväma och betalning med Swish. Jag är inte intresserad av kontanter. Klockan skickas inte och ser helst inte byten. Vid behov kan fler bilder tas på klockan.
Edit: Vill man ha med service-pouchen så ingår den.