• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad IWC Pilot Mark XVII IW326501

Andersml

Audemars
2-Faktor
Tyvärr får denna lämna då jag använder den alltför sällan.

Köpt ny av mig, uttagen från tysk AD i september 2012-se bild på certet. Fullt set med oanvänd IWC putsduk.

Klockan är i extremt fint skick - jag hittar inga skador på den. Spännet har mycket lätta spår av deskdiving.

Jag har mätt tidshållningen manuellt och den gick ca +2 sekunder på ett dygn i liggande läge.

Pris 26tusen som betalas med Swish.

FTF affär i Stockholm har företräde till att skicka. Jag ska ner till Halmstad en vecka i sommar om du bor där så kan vi ses där oxå.

Ingen retur vid FTF annars 24timmar från mottagandet.

PM för frågor osv.

Jag har lite referenser i Goodguytråden och känner även ett par av forumets riktiga rävar om ni vill ta fler personliga referenser så löser vi det!

Tack KS för annonsplats och ett utmärkt forum!

Bilderna:


image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp