• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad IWC Pilots Chrono Spitfire IW3706-23 *Sänkt pris

Ryttaren

Rolex
Måste.....ha....Rolex.....nu....:rolleyes:

Således måste nåt lämna, flingan kunde jag inte skiljas från så turen har kommit till min vackra Spitfire. Fint opolerat skick.

Fullset med yttre och inre box, manualer och cert. Ref 3706. Kommer på originalläder. Sitter på ett Cheepoläder på bilderna. Serienummer 303xxxx, årsmodell 2004. (Maj 2004 på certet)

39mm Spitfire modellen som gjordes 2003-2006 och är föregångare till 3717. Kaliber 79320 (baserad på valjoux 7750) sitter i detta exemplar, samma som 3717 och dagens 3777. (Sannolikt en av de första då verket introducerades 2004)

"Servad och genomgången" i butiken från Holland där jag köpte den. Men då jag inte fick med något servicepapper så räknar jag den som oservad. Går dock mycket fint med ca +3s per dygn (Intressant att veta kan vara att IWC kör +0 till +7s som krav, dvs hårdare än COSC)

Pris: 25.000:- Nu: 24.000:-

Kan visas i Stockholm/järfälla dagtid eller Västerås kvällstid/helger. Helst f2f men posten värde är alternativet.


sSiwZkl.jpg


AkBO1fn.jpg


XJqSHUu.jpg
 
Topp