• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes IWC Portugieser Chrono Classic 3904

Pris
63000
Returpolicy
24h
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej KS!

Till salu är en IWC Portugieser Chronograph Classic 3904-04 med grå tavla.

Full set med box, cert, och kvitto daterat mars 2015.

Klockan har använts som komplement till andra "vardagsklockor" och har bruksslitage därefter. Armbandet i krokodil har blekts något av solen (syns främst på näst sista bilden av viklåset). De senaste ca 3 åren har klockan använts mindre frekvent. Uppskattningsvis ca 1-2 ggr i kvartalet. Det är också anledningen till att jag säljer den. Egentligen är den en perfekt avvägd casual/dressklocka som passar bra i alla sammanhang, men den har inte kommit att användas så av mig. Nu hoppas jag att den övertas av någon som ger den mer tid på handleden.

Modellen produceras fortfarande (dock inte med grå tavla). Listpris 128 000.

Distansaffär är möjlig. F2F i Norrköping alt. Stockholm går också bra. I dessa tider är jag sällan uppe på kontoret i Stockholm, men blir det aktuellt löser vi det.

Tackar ödmjukast Klocksnack för allt ert arbete och möjligheten att annonsera.

Vi ses!
M

Bilagor

• IMG_3094.jpg
    IMG_3094.jpg
    434.2 KB · Visningar: 1,245
  • IMG_3097.jpg
    IMG_3097.jpg
    500.8 KB · Visningar: 1,223
  • IMG_3099.jpg
    IMG_3099.jpg
    307.8 KB · Visningar: 800