• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad IWC Portuguese Chronograph

Kramer

Omega
Pris
42500
Returpolicy
Enligt ök.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej KS-vänner!

Jag väljer att släppa min IWC Portuguese Chronograph som jag fick i inbyte för någon månad sedan här på KS. Portugisen i fråga är en ref. 371417 med den vita, nästan metallic-färgade tavlan med de svarta visarna som efter att ha behandlats ser blåa ut i vissa vinklar och ljus.

Klockan svensksåld (Nymans) och är uttagen -07. Kommer som full set med box, manual och stämplat och ifyllt cert. Vad som dock saknas är överdelen på den vita ytterkartongen. Skicket är mycket gott. Jag har egentligen inget att anmärka på.

Klockan genomgick fullservice (ej polering) hos Nymans i somras (16e juni) och fick då också ett nytt brunt OEM alligator som är mycket sparsamt använt. Detta till ett värde av närmare 9 000 vilket det finns papper på.

Jag begär 42 500 balubas (tidigare 43, 43,5, 44, 45,5) och belyser värdet i svensksåld, nyservad hos AD, en garanti hos Nymans som gäller ett bra tag framöver och nytt fräscht IWC-alligator.

Byte: Föredrar sälj den här gången men visst, kan ev. ett byte vara av intresse. Det värsta som kan hända är ett hyggligt nej tack. Söker då full set, ej kvarts och gärna servad senaste året/åren. IWC, Rolex, Omega, JLC, Panerai, Monaco och Cartier att föredra. Gärna kulor åt mitt håll då jag kollar på annat. :cigar:

Jag finns i Vasastan, Stockholm för f2f på en säker plats som vi båda är komfortabla med.

IWC1.jpg
IWCP2.jpg
IWCP3.jpg
IWCP4.jpg


Återigen tack KS för annonsplats och ett kanonforum!
Mvh David
 
Senast ändrad:
Topp