• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

IWC skickade ett paket...

galácticon

Patek
2-Faktor
Nej, det är ingen ny klocka men ett rekommenderat paket som detta förtjänar sin egen tråd.

Ett vitt, ganska anonymt paket...
anedu7uv.jpg


... Innehållande en bok och ett brev. Det är hög klass att skicka med ett brev med adressatens namn - här sparar man inte på något.
hypetuqa.jpg


mymyvaru.jpg


Man spar inte heller på boken, för en bok är just vad 2014/2015-års katalog är. Högklassigt!
bu7u4u5a.jpg

a8u5a3yr.jpg
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Drog du iväg ett mail till dem? Har för mig att jag mailade de men inte fått något svar. AP svarade däremot direkt, hm.
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Drog du iväg ett mail till dem? Har för mig att jag mailade de men inte fått något svar. AP svarade däremot direkt, hm.
Jag fyllde i ett formulär på deras hemsida och sen, vips!, kom den i brevlådan. Panerai var däremot trilskna, men jag hotade med att jag skulle vara en mycket missnöjd potentiell kund om de inte skickade och då ändrade de sig :)
 
Topp