Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Från reglerna på https://klocksnack.se/threads/viktig-information.32450/ :Lifestyle...
Ior, är det du?Varför fira jämna med något speciellt.
Vill man fira sina födelsedagar kan man väl fira alla lika mkt.
Det händer inget speciellt vid 30 40 50 jämfört med dom andra.
Men varför fira 30 mer än 29?
Ja lite så. Annars behöver man ju inte fira födelsedag alls utan kan lika gärna bjuda på tårta den 23 februari. Händer ju lika lite den dagen som på födelsedagen... traditioner är inte alltid logiska, men många gånger trevligaMen varför fira 30 mer än 29?
Bara för att det är ett jämnt nummer och ”man ska göra det”?
Okay, tack för att du delar med dig! Kanske jag som haft "otur" och har tråkiga vänner? Ni andra får gärna komma med fler rapporter!Min mor firade både 40, 60 och 70. Jag både 20 och 30. Min bror 30 och 40. Min far iaf 40 o 70. Svärmor 70, svärfar 60 o 70.
Jag märker inte av ngt.
Jag är glad att du postade, jag ville veta hur andra gör! Jag tror det är lätt hänt att man skruvar upp ambitionsnivån för högt (som din fru), då blir allt bara jobbigt och till slut tråkigt. Det svåra ligger i att vara lagom ambitiös så de blir roligt men ändå inte för ansträngande, eller dyrt.Jag brukar försöka ställa till med kalas när jag fyller jämt, eller ojämnt också för den delen. Jag gillar fester så då får man försöka bjuda till...
Min fru fyller 40 till hösten och hon har värkt i ett år över hur hon ska göra med sin 40-årsskiva. Alltifrån vilken lokal, via vilket band till vilka gäster har orsakat funderingar och ångest. Det slutar med att vi skiter i fest och flyr till Singapore istället, så slipper hon ångest över vilka man måste bjuda, vilka man vill bjuda och vilka man kan bjuda...
När jag fyller 40 om några år blir det fest - inget snack! Man är olika helt enkelt...
Vad tillförde nu detta inlägg undrar jag när kah läser igenom? Skit samma - jag postar ändå.