• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jätte-OT, Bmw M3

K-S

Rolex
2-Faktor
Jag har ganska nyligen (slutet på november) köpt mig en M3 e46 2006a competition package, och tänkte således se om det finns fler bmw m entusiaster på forumet...isåfall borde vi styra upp en kombinerad GTG.... Foton tack!

Bjuder nedan på halva bakdelen till min blå best. Precis innan den äntrade varmgaraget...
 

Bilagor

  • m3an innan avställning.jpg
    m3an innan avställning.jpg
    151.1 KB · Visningar: 461

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Competition Package är kul om man nu inte går hela vägen och väljer CSL.

Dom börjar bli rysligt prisvärda. Mycket bil för pengen.

Rolig komfort-räser! Kommer bli en trevlig sommar för dig!

Hoppas den hittar ut på bana någon gång!
 
  • Like
Reactions: K-S

K-S

Rolex
2-Faktor
Competition Package är kul om man nu inte går hela vägen och väljer CSL.

Dom börjar bli rysligt prisvärda. Mycket bil för pengen.

Rolig komfort-räser! Kommer bli en trevlig sommar för dig!

Hoppas den hittar ut på bana någon gång!

Ja jag anser att jag gjorde ett bra köp.. dessutom sv såld.. aldrig vinterkörd och inte direkt vanlig ... kan ju säga att jag längtar nått enormt till sommaren.... bana lär det bli.. gotland ring har jag tänkt mig....
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Ja jag anser att jag gjorde ett bra köp.. dessutom sv såld.. aldrig vinterkörd och inte direkt vanlig ... kan ju säga att jag längtar nått enormt till sommaren.... bana lär det bli.. gotland ring har jag tänkt mig....
Har kört Gotland Ring. Riktigt rolig bana.
 
  • Like
Reactions: K-S

laketwig

Patek
2-Faktor
Åker sen snart två år BMW för första gången. Senaste versionen av 3-serien är riktigt trevlig, men det blir dyrt med många kryss i utrustningslistan ...:

BMW (small).jpg
 
  • Like
Reactions: K-S

K-S

Rolex
2-Faktor
Gött o se så många bimmers! Kom igen nu jag vet att vi e fler.. tänker för övrigt halta ned och knäppa en kombinerad dagens klocka med bilen så det blir ON topic här....
 

Camo00

Patek
BMW-fantast med för liten plånbok... Körde e46 touring förut men den lämnade när vi fick barn och inte behövde bil mitt i Malmö...

Jag uppskattar iaf BMW-bilder, så ös på... :)
 
  • Like
Reactions: K-S

K-S

Rolex
2-Faktor
Ändring tack on topic!!! Rolex explorer 1 givetvis den smakfulla 36mm 2007a med graverad innerring.

Flankerad med gälarna på min ögonsten.
 

vincent76

Omega
Jag har ganska nyligen (slutet på november) köpt mig en M3 e46 2006a competition package, och tänkte således se om det finns fler bmw m entusiaster på forumet...isåfall borde vi styra upp en kombinerad GTG.... Foton tack!

Bjuder nedan på halva bakdelen till min blå best. Precis innan den äntrade varmgaraget...
Trevlig bil!
Om du skulle vilja köra på bana med den så kan jag rekomendera dig att gå med i Bmw sport club.
 
  • Like
Reactions: K-S

Owaysis

Cartier
Jag har ganska nyligen (slutet på november) köpt mig en M3 e46 2006a competition package, och tänkte således se om det finns fler bmw m entusiaster på forumet...isåfall borde vi styra upp en kombinerad GTG.... Foton tack!

Bjuder nedan på halva bakdelen till min blå best. Precis innan den äntrade varmgaraget...

Härlig bil det där, E46 M3 är en av mina all time favourites! Din var riktigt snygg dessutom, en E46:a från -06 är sällsynt :)
 
  • Like
Reactions: K-S

K-S

Rolex
2-Faktor
Härlig bil det där, E46 M3 är en av mina all time favourites! Din var riktigt snygg dessutom, en E46:a från -06 är sällsynt :)

Tack jäkligt kul att höra. en pojkdröm med en m3. ja cmp package eller zcp i USA är ovanliga så när den dök upp nöp jag den direkt... :) I sommar kommer den troligen rulla till GTGs osv.
 

MrPlow

Rolex
Jag har ganska nyligen (slutet på november) köpt mig en M3 e46 2006a competition package, och tänkte således se om det finns fler bmw m entusiaster på forumet...isåfall borde vi styra upp en kombinerad GTG.... Foton tack!

Bjuder nedan på halva bakdelen till min blå best. Precis innan den äntrade varmgaraget...

Så jätte-OT är det väl inte? Du har väl en klocka i bilen? :)
 
Topp