• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jätte-OT, Bmw M3

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Nu har jag dock tagit mitt förnuft till fånga och åker i en av de fem fulaste bilarna som man kunde köpa år 2013 (enligt Expressen). :eek: :woot:

IMG_0058_zpscf91e6b8.jpg

Bakrutan på en F430 som kikar fram? :)
 

K-S

Rolex
2-Faktor
SNART är det vår BMW vänner och jag föreslår en M träff med ur och bilar, självklart får icke M burna bmw entusiaster närvara!:cigar:
 

sveol

Cartier
Grattis til e46`an. Fortfarande snyggaste BMW`n enligt mig.

Körde tidigare BMW, men arbetsgivaren ändrade bilpolicy så nu sitter man med en en miljöbil, A4. Nya tider antar jag.

*Ni får tycka synd om mig, det är helt ok*
 
  • Like
Reactions: K-S

K-S

Rolex
2-Faktor
Grattis til e46`an. Fortfarande snyggaste BMW`n enligt mig.

Körde tidigare BMW, men arbetsgivaren ändrade bilpolicy så nu sitter man med en en miljöbil, A4. Nya tider antar jag.

*Ni får tycka synd om mig, det är helt ok*
Tack jag håller helt med dig.. när den cmp package dök upp sv såld så kunde jag inte hålla mig ;)... ja jag tycker lite synd om dig faktiskt även om de såklart är en bra bil det med! :)
 
Kul med en OT-Bil-tråd! Bilintresserad som man är letade jag efter en sån här OT :D.

Kommer ihåg när pappa hade sin E39 M5 och vi åkte upp till stockholm. Både far och jag resonerar: "Ska man åka lagligt finns det Skoda samt Busskort"

ImageUploadedByTapatalk1393336159.600224.jpg


Notera att den inte har varvat ur ännu.... ;)

Edit: sådan far sådan son...
zudedyde.jpg
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Kul med en OT-Bil-tråd! Bilintresserad som man är letade jag efter en sån här OT :D.

Kommer ihåg när pappa hade sin E39 M5 och vi åkte upp till stockholm. Både far och jag resonerar: "Ska man åka lagligt finns det Skoda samt Busskort"

Notera att den inte har varvat ur ännu.... ;)

Edit: sådan far sådan son...


Högst olämpligt beteende på allmän väg. Gillas inte. Hastighetsbegränsningar finns av en anledning oavsett om man rattar nåt från Bayern eller Tjeckien.

Folk som tar sig såna friheter borde bara få ha busskort.

Att åka fort rakt fram är inte speciellt svårt. Ta en racinglicens och dyk upp på närmaste banträff om du vill testa bilen. Och din egen förmåga att framföra den fort.
 
Högst olämpligt beteende på allmän väg. Gillas inte. Hastighetsbegränsningar finns av en anledning oavsett om man rattar nåt från Bayern eller Tjeckien.

Folk som tar sig såna friheter borde bara få ha busskort.

Att åka fort rakt fram är inte speciellt svårt. Ta en racinglicens och dyk upp på närmaste banträff om du vill testa bilen. Och din egen förmåga att framföra den fort.


Självklart! Håller helt och hållet med, vi hade tur när vi svängde på påfarten straxt efter Norrköping mot Stockholm. Såg att bilar var på väg bakom så vi fläskade på! Vi körde ifatt bilarna framför som var en bra bit upp mot Kolmården (där av icke varvstopp.) Min bild är tagen på flygraka! Var tvungen att skriva det till mitt försvar.. :)

Är faktiskt med och kör på Mantorp dom gånger jag hinner! Där är det "Fair and square" och avåkningsgrus! Mitt inlägg var inte menat som en "allmänväg-gangster" även om det framstår som så.. Ursäkta!
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Min bild är tagen på flygraka! Var tvungen att skriva det till mitt försvar.. :)

Är faktiskt med och kör på Mantorp dom gånger jag hinner! Där är det "Fair and square" och avåkningsgrus! Mitt inlägg var inte menat som en "allmänväg-gangster" även om det framstår som så.. Ursäkta!

Grymt! Låter bra! Är man engagerad i olika former av motorsport blir man lätt upprörd när folk inte kan bete sig på allmän väg då det oftast är det som gör folk avigt inställd till motorsport i stort.

Med den där sign off:en vill man ju gilla dig! Donahue's 917-30 är en av de fetaste bilarna jag varit i närheten av.
 
Grymt! Låter bra! Är man engagerad i olika former av motorsport blir man lätt upprörd när folk inte kan bete sig på allmän väg då det oftast är det som gör folk avigt inställd till motorsport i stort.

Med den där sign off:en vill man ju gilla dig! Donahue's 917-30 är en av de fetaste bilarna jag varit i närheten av.


Precis! Men får jag chansen om det är öppet brukar jag fläska på lite.... Skulle inte kunna utsätta mig eller andra för den faran heller, även om jag känner att jag behärskar så är det kanske andra som inte uppfattar att man kommer....

Fräänt!! Berätta mer i PM om du vill... :) :nailbiting:
 

K-S

Rolex
2-Faktor
Skönt att ni håller motortråden vid liv pojkar, ska hämta en VW GTI idag som brukare, 2011 med rieger front och milltek system... göttigt gött gött, svart som synden.
 

cab

Audemars
2-Faktor
Bidrag till #fotahastighetsmätaren :)

Autobahn på väg hem från Nurburgring i en Porsche 996Turbo. Tyvärr är det ju så sjukt mycket trafik och köer nu så det är svårt/farligt att ligga å bränna på. Troligtvis en tidsfråga innan fri fart tas bort helt. =(

8lgZ7rI.jpg
 
Bidrag till #fotahastighetsmätaren :)

Från Autobahn på väg hem från Nurburgring i en Porsche 996Turbo. Tyvärr är det ju så sjukt mycket trafik och köer nu så det är svårt/farligt att ligga å bränna på. Troligtvis en tidsfråga innan fri fart tas bort helt. =(

8lgZ7rI.jpg


Underbart! Porsche och ringen, kan det bli en bättre kombo? Vilken slinga körde du? :)
 
  • Like
Reactions: cab
D

Deleted member 1265

Guest
Bidrag till #fotahastighetsmätaren :)

Autobahn på väg hem från Nurburgring i en Porsche 996Turbo. Tyvärr är det ju så sjukt mycket trafik och köer nu så det är svårt/farligt att ligga å bränna på. Troligtvis en tidsfråga innan fri fart tas bort helt. =(

8lgZ7rI.jpg
Härligt!
Blev det någon tid btg?
 
Topp