• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes/Bytes J Lindeberg tröjor helt oanvända,hur snygga som helst!!

Dr666

Basic
IMG_0004.JPG
IMG_0005.JPG
IMG_0006.JPG
IMG_0008.JPG
Har tre stycken bomullsstickade tröjor allihopa i storlek XL, fantastiskt skön kvalité men då min garderob måste rensas så kan det ev locka med oanvända kläder! En av tröjorna är mörkblå med knappar längs med axlarna, precis som den ljusgråa tröjan medans den vita är av mer klassisk snitt! Butikspriset gick på 1795,mitt pris är 800kr styck el 2300kr för alla tre....

Har också en ljusgrå ulltröja med snyggt snitt men definitivt mer tänkt för höst/vinter användning...Den kostade 2195kr& jag slumpar bort den till KS- medlemmar för endast 1000kr....Paketpris för samtliga fyra tröjor blir 3200kr vilket är ett grymt lågt pris för fyra nya tröjor!
Optimalt F2F här i Stockholm City, Vasastan om möjligt då jag är ofta inlagd på sjukhus för en del petitesser vad det gäller hälsan men också gör att jag
ev inte får full användning av kläderna som tidigare planerats....Cash el Swish föredras,frakt sker på köparens bekostnad- ngn. returrätt är ej aktuellt då allt är oanvänt!

Hoppas på en snabb& smidig affär vilket köparen kommer snabbt inse när han ser kläderna IRL, passa på& missa inte chansen till en enkel affär!
Först till kvarn,så snabba ryck.....3200kr för 4 nya Lindeberg-tröjor,här följer bildbevis på plaggen!
Önskar tacka KS för forumet& för utrymmet för dessa annonser/Mvh

Tillbaka
Topp