• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ja då var fruns julklapp klar!

Ministern

Founder
2-Faktor
Hur är det för er?

67816EFD-DF2E-48A4-AA39-9484F4BDA49B-624-0000023D1BED65EE.jpg
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Jävla elitistjävel!

Har ingen fru så slipper det problemet. Har istället en krävande mor och syster. :roll:
 

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Re: Sv: Ja då var fruns julklapp klar!

Helt klar med alla klappar så nu sitter jag på Grand med en öl och en macka.

Skickat från min GT-I9305N via Tapatalk 2
 

Bilagor

  • uploadfromtaptalk1356100708306.jpg
    uploadfromtaptalk1356100708306.jpg
    52.7 KB · Visningar: 765

Målarn

The Steak
Har inte köpt Nåååått än :)... Blir NK på söndag 10:00 :D nån som kommer befinna sig där får gärna hojta till så kan vi ta en kaffe eller så :)
 
Missänker att många respektive till klocknördar tycket att ämnet klockor är tillräckligt tjötat.
Min ska få sin tredje i julklapp och jag räknar inte precis några glädjetjut även om det accepteras...
Det finns ju så mycket annat kul för tjejer även om vi har svårt att förstå detta....
:D :geek: :D
 

fototävling

Breitling
Bernhard skrev:
Missänker att många respektive till klocknördar tycket att ämnet klockor är tillräckligt tjötat.
Min ska få sin tredje i julklapp och jag räknar inte precis några glädjetjut även om det accepteras...
Det finns ju så mycket annat kul för tjejer även om vi har svårt att förstå detta....
:D :geek: :D

Min hustru är så trött på klockor! och väskor... Mina standard presenter..
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
C

Crowolf

Guest
Huuuh! Det är inte lätt att leta julklappar i Souqen (under-tak-basarena) i Marrakech. Efter en svettig timma snurrar allt och man ser inte skillnad på silver och pluttebläck..... ((((((hjälp)))))

/Poppe
 
Topp