Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Friskt vågat!Ville inte förstöra ädel dryck med skitig och svettig INOX, så det blev vatten.
![]()
Och norpade en röding för besöketBenjamin syrsa kom och hälsade på, uppe på balkongbordet.
![]()
...och därmed har vi tvåsiffrigtBenjamin syrsa kom och hälsade på, uppe på balkongbordet.
![]()
Morgondagens klocka är en saknad tråd!Mot tian med morgondagens vintageklocka!!![]()
Han försöker säga att det är dax för en GrasshopperBenjamin syrsa kom och hälsade på, uppe på balkongbordet.
![]()
Snyggt där!Så här blev min månbild, genom tuben. Moln och elände gjorde bilden omöjlig tidigare i kväll, bilden är inte fantastisk, bara kul!![]()
![]()
![]()
![]()
Ibland på fredagar får man vara lite wild and crazy!Friskt vågat!
Tror snarare han vill förmedla MojitosHan försöker säga att det är dax för en Grasshopper![]()
Hyvää yötä
Men det var det värt!Och norpade en röding för besöket![]()
Stämmer säkert men jag vågar inte gilla!Hyvää yötä![]()
Liknar min Alltime!Mot tian med morgondagens vintageklocka!!![]()
Ja han stoppar ju inte i egen ficka. Fin tråd Jabla och vackert avslut på kvällen. Snyggt!Men det var det värt!![]()
Kiitos samoin!Hyvää yötä![]()
Tackar, jovisst är den rätt snyggAha så det var du som lade vantarna på den där
Makalöst vacker klocka för pengarna, det fick du !
Du vet ju hur där är, så välkommen i morgon!!Morgondagens klocka är en saknad tråd!![]()
https://www.svt.se/nyheter/vetenskap/total-manformorkelse-synlig-i-sverige-manen-fargas-rodSnyggt där!vi fick inte se nånting här hemma tyvärr. Vet nån när nästa är beräknad att ske?
Visst gör den, men annan kulör på tavlan. Och min kanske är något äldreLiknar min Alltime!
Trevlig och oväntad bildBenjamin syrsa kom och hälsade på, uppe på balkongbordet.
![]()
Gör du rätt i, betyder go natt!!Stämmer säkert men jag vågar inte gilla!![]()
Ser månen nu men det ser ut som vanligt, något svagt rosa kanske
Själv börjar jag se botten i flaskan...Ser månen nu men det ser ut som vanligt, något svagt rosa kanske
Du har glömt ställa datumet, det får man inte missa i denna tråd även om det ser lite svårt utKvällsklocka på, gårdagens skörd på antikmässan. En 30mm Nigedo på italienskt tropic. Tickar på bra, vred upp den i går eftermiddag och nu har den fortat sig 4 minuter.
![]()
För er som undrar kostade klockan 20:- och bandet 10:-, olika säljare.![]()