Bonumm
Silver
Ja, det blir många timmar och många samtal. Har jouren dygnet runt och är beredd att fixa fram allt de behöver med kort varsel till branden.Hade varit bättre med en orakelapparat!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, det blir många timmar och många samtal. Har jouren dygnet runt och är beredd att fixa fram allt de behöver med kort varsel till branden.Hade varit bättre med en orakelapparat!![]()
Tur att sådana som du finns, har stor respekt för era insatser!Ja, det blir många timmar och många samtal. Har jouren dygnet runt och är beredd att fixa fram allt de behöver med kort varsel till branden.
Du och din djävla gin...
Du och din djävla gin...![]()
...jag bävar redan.vi kör en gubb-GTG på din stuga när jag är tillbaks så ska jag blanda dig en riktigt fin GT
Nu kör vi, stegar upp en storlek som dessutom är näst äldst i samlingen, en titanare...Klockan är inte 22 ännu och vi är en bra bit in på sidan 8. Borde inte vara svårt att komma till 10 men för att sporra er ytterligare sätter jag in 500:- till åt BCF om vi når dit!
![]()
#livingontheedge #bytabandpåbalkongen
Fy så bra! Ta en extra för min skull!
Passar perfekt för en fredagstråd!![]()
Har ju lite att ta igen så jag kör på med en saknad och liten Aquaracer med lite bubbelbling. Ha en fortsatt fin fredag.
Ingen dålig "minstaklocka" du harDet här nog den minsta jag har. Trevlig fredag alla.
![]()
Hela Sverige grundlurade på den Blodröda MånenSpanar efter månen men uppenbarligen är vår utsikt åt fel håll.
![]()
Sex inlägg kvar till sidan nio!
Hittade heller ingen måne, men en "lilling" till dök upp..Spanar efter månen men uppenbarligen är vår utsikt åt fel håll.
![]()
Sex inlägg kvar till sidan nio!
Redan på gång. Klockbyte också. Och lite kortspelFy så bra! Ta en extra för min skull!![]()